کد خبر 963596
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
متوسط نرخ سکه در فروردین ۹۸، حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

بر اساس آمارهای رسمی بانک مرکزی، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در فروردین ماه ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷۰ درصد رشد کرده و متوسط نرخ آن به ۴ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان رسیده است.

به گزارش مشرق، بانک مرکزی روند تغییرات نرخ سکه در فروردین ماه سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل را اعلام کرد که بر این اساس، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران، ۴۶ میلیون و ۲۶۵ هزار ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۳.۴ درصد و ۱۶۷.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴۵ میلیون و ۲۳۳ هزار ریال و ۴۹ میلیون و ۷۸۳ هزار ریال بوده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه، طلا و ارز امروز ۹۸/۰۳/۱۱

در فروردین ماه ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران ۴۷ میلیون و ۹۸۸ هزار ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۳.۶ درصد و ۱۷۰.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴۶ میلیون و ۵۱۷ هزار ریال و ۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است.

گفتنی است، متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا در بازار آزاد شهر تهران ۱۳۵ هزار و ۵۳۶ ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۲.۳ درصد و ۱۷۰.۶ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار آمریکا در ماه مذکور به ترتیب ۱۳۰ هزار و ۱۰۰ ریال و ۱۴۳ هزار و ۱۴۷ ریال بوده است.

در فروردین ماه ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۵۴ هزار و ۴۸ ریال بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱.۷ درصد و ۱۵۲.۷ درصد افزایش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیب ۱۴۹ هزار و ۹۸۰ ریال و ۱۵۸ هزار و ۹۹۸ ریال بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس