محمد علی نجفی

برخلاف ادعای برخی اصلاح‌طلبان که سعی کردند که محمدعلی نجفی را از اتهام قتل همسر دومش تبرئه کنند، وکیل وی تصریح کرد نجفی مرتکب این قتل شده است.

به گزارش مشرق، کیهان در ویژه های خود نوشت:

محمود علیزاده طباطبایی به روزنامه آرمان گفت: انسان در هر جایگاه و هر موقعیتی ممکن است دچار خطا و اشتباه شود. آقای نجفی انسان بزرگی بود و سابقه ممتازی در مدیریت کشور داشته است. با این وجود ایشان در ماجرای قتل همسر دوم خود مرتکب اشتباه شده‌اند و خود ایشان نیز ‌اشتباه خود را پذیرفته‌اند.


وی همچنین گفته است: درباره آقای نجفی قبل از اینکه موضوع شهردارشدن ایشان در تهران مطرح شود حاشیه‌هایی وجود داشت. به دلیل همین حواشی نیز آقای نجفی پس از اینکه دوسال مدیریت شهرداری تهران را برعهده داشتند از سمت خود استعفا دادند. آقای نجفی چند سال پیش از ریاست شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استعفا دادند و در نهایت دو سال قبل به‌صورت کلی از حزب کارگزاران سازندگی کناره‌گیری کردند. هنگامی که موضوع شهرداری آقای نجفی مطرح شد بسیاری از دوستان ایشان موافق شهردارشدن آقای نجفی نبودند. دلیل این مسئله نیز حاشیه‌هایی بود که درباره آقای نجفی مطرح شده بود. دوستان آقای نجفی معتقد بودند که حاشیه‌هایی که پیرامون ایشان وجود دارد در زمانی که شهردار تهران شوند پررنگ‌تر خواهد شد. در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و نگرانی دوستان آقای نجفی شکل واقعیت گرفت.


وی درباره جنایت انجام گرفته می‌گوید: این ماجرا به هیچ عنوان سیاسی نیست و کسانی که تلاش می‌کنند این ماجرا را سیاسی جلوه بدهند با غرض‌ورزی و سوءنیت این کار را انجام می‌دهند. آقای نجفی مدتی بود که فعالیت سیاسی را کنار گذاشته بود و در جریان اصلاحات نیز هیچ مسئولیتی را برعهده نداشت. هنگامی که ایشان شهردار تهران شدند به‌صراحت عنوان کردند که وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستند. قبل از آن آقای نجفی به دلایلی از دولت آقای روحانی نیز کناره‌گیری کردند و فعالیت‌های سیاسی خود را تا حدود زیادی کاهش داده بودند. در نتیجه هیچ عامل سیاسی در این ماجرا وجود نداشته و خود ایشان نیز در اظهارات اخیر خود به این مسئله اشاره کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 2
    بنام خدا .................یک کلام والسلام ختم کلام... خیلی موجز و رسا و کامل.....
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    2 2
    ما نمی گوییم سیاسی است می گوییم نجفی که گل سرسبد اصلاحات است قاتل از آب در آمده پناه به خدا از دست دیگر اصلاح طلبان
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    1 0
    وکیلی که این همه دروغ بگوید چونه می تواند از حقیقت دفاع کند؟! نجفی اگر از دولت و اصلاحات کناره گیری کرده بود پس چطور شورای شهر تهران با جنجال سیاسی او را انتخاب کردند و رئیس جمهور هم منصوبش کرده؟
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    1 1
    میخواد بگه سیاسی نیست بعد با تطمیع یا اجبار و فشار دهن اولیای دم را بگیرند و رضایت بگیرند . یه دیه از مال مفت اصلاحات به اونها بدن و آزادش کنن !!!!
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 1
    خود شما که سیاسی بازی راه انداختید.روز اول دختربیشرم نجفی به مقتول انگ پرستو بودن زد.وقیح تر از اصلاح طلب دنیا به چشم ندیده
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      0 0
      لفظ پرستو رو به کار نبردن، چه خودش چه دخترش، گفتن آمار زندگی نجفی رو به افرادی می داده که معلوم نبود اون ها کی هستن. در چنین پرونده هایی همچین حرف هایی می تونه روی حکم و حقوق انسان ها اثر بگذارد . ما مسلمان هستیم و درست نیست با حرف ها و نظرات شخصی مون باعث تضییع حقوق بقیه بشویم. چه خانم استاد باشه چه آقای نجفی و دخترش. لطفا زندگی افراد رو قربانی منافع جناحی نکنیم.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    1 1
    اگه سیاسی نیست پس چطور خود افساد طلبانبه انحاء مختلف دارند از نجفی حمایت کرده و به مقتول تهمت ناروا می زنند ؟؟
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    0 1
    نجفی قاتل و جنایتکار باید فورا اعدام شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس