کد خبر 962938
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
بن سلمان

یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد، طبق اطلاعات به دست آمده «یهودیان» در تلاش هستند تا بعد از آنکه در دوره صدر اسلام از نقاطی مثل مدینه اخراج شدند، دوباره به این مناطق بازگردند.

به گزارش مشرق، «احمد ابوحلیبه» از اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین در غزه اعلام کرد، نشست اقتصادی مرتبط با طرح «معامله قرن» در بحرین در راستای ادغام رژیم «اسرائیل» در منطقه و تقویت به رسمیت شناختن این رژیم در کشورهای عربی صورت می‌گیرد.

ابوحلیبه به وبگاه فلسطینی «دنیا الوطن» گفت: اطلاعات به دست آمده از داخل عربستان سعودی تأکید می‌کند برخی از یهودیان که ادعا می‌کنند از نسل "خیبر، بین قریظه و بنی قینقاع و غیره" هستند؛ وارد عربستان بویژه مدینه منوره شده‌اند تا به اماکنی بازگردند که حضرت محمد (ص) آنها را از همین اماکن اخراج کرده بود؛ آنها می‌خواهند بار دیگر در این مکان‌ها زندگی کنند و این اتفاق خطرناکی است.

بیشتر بخوانید:

این عضو حماس در ادامه اعلام کرد، «یهودیان» می‌خواهند خسارت‌هایی را در پی خروج از مدینه متحمل شده‌اند در کنفرانس بحرین جبران کنند.

یهودیان مدینه نه تنها به پیمان‌هایی که با پیامبر (ص) بسته بودند،‌ عمل نکردند بلکه مرتب مسلمانان و شخص حضرت رسول (ص) را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند و به همین دلیل از این شهر طرد شدند (جزئیات بیشتر).

ابوحلیبه گفت: همچنین گفته می‌شود خط قطاری که کشورهای عربی منطقه را به اسرائیل متصل می‌کند، دوباره می‌خواهد فعال شود؛ این قطار در زمانی حاکمیت عثمانی کار می‌کرده است.

وی در پایان اعلام کرد: عربستان سعودی و امارات برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل "له‌له" می‌زنند تا آمریکا را راضی نگه دارند؛ این دو کشور نشست بحرین را دروازه آرزوها برای عادی‌سازی روابط می‌بینند. هیأت اسرائیلی در این نشست، دیدارهایی با سران عرب حاضر خواهد داشت.

نشست اقتصادی بحرین به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» قرار است طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) در منامه برگزار شود. معامله قرن طرح دولت فعلی آمریکا برای تمام کردن مسئله فلسطین به نفع رژیم صهیونیستی است که بر اساس آن نه قدس پایتخت فلسطین می‌شود نه میلیون‌ها آواره می‌توانند به فلسطین بازگردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    23 5
    اشتباه می کنی همین الان هم ال سعود یهودی هست
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    19 6
    موش های کثیف همه جا هستند
  • نحن ابناء الحیدر NL ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 0
    بله ، غافل از اینکه خیبر آخرین شانس اونها بود :) 1400 سال گذشت از آخرین شانشسون.
  • BE ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 0
    پس اینها هر جا رد شدند و پشکل انداختند را سرزمین خودشون میدونند -- تاز انها هم اجداد اینها نبودند -- اجداد اینها خزری هستند -- بهتر اسم دریاچه را عوض کنیم بزودی سراغ ان هم میایند !!
  • GB ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 0
    در زمان پیامبر ما اعراب یهودی داشتیم؛ امثال همان صاحبان خیبر خوب اینها فکر میکنید چه شدند و کجا رفتند؟
  • دیده بان IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 0
    خیبرخیبریاصهیون!جیش محمد(ص)قادمون!
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    0 0
    ننگ بر این قوم ناپاک جهود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس