کد خبر 962668
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
انگیزه نجفی برای قتل دعوای زن و شوهری بوده است

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: براساس سخنان نجفی و اظهاراتش مشخص شد انگیزه وی از ارتکاب جنایت دعوای زن و شوهری بوده است.

به گزارش مشرق، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، درخصوص حضور نجفی در دادسرا و تفهیم اتهام گفت: به هر تقدیر هرگاه قتلی رخ می‌دهد پرونده ای در دادسرای جنایی تهران برای آن تشکیل می‌شود.

وی افزود: پس از دستگیری هر متهمی فرد قاتل باید به دادسرا منتقل شده و در حضور بازپرس پرونده به وی تفهیم اتهام شود و روند قضایی پرونده از نظر شکی و ماهوی طی شود.

بیشتر بخوانید:

دفاع دختر نجفی از پدرش در پرونده قتل

شهریاری گفت: نجفی شب گذشته در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ نگهداری شده و امروز برای تفهیم اتهام به دادسرای امور جنایی منتقل شد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: صحبتی مفصل درباره علت‌های وقوع قتل با متهم داشته و در آخر دریافتیم که انگیزه وی دعواهای زن و شوهری بوده است.

وی درخصوص اینکه برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که نجفی سخنانی درخصوص تماس‌های همسرش با نهادهای امنیتی و بالعکس داشته است گفت: این موضوع را من به طور واضح و دقیق نشنیدم.

شهریاری ادامه داد: نجفی در ابتدای سخنانش برخی موارد را مطرح کرد که برخی رسانه‌ها از لابه لای آن چنین اظهاراتی را استخراج کرده‌اند که به نظر بنده هم صحت ندارد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درخصوص تفهیم اتهام به نجفی نیز گفت: وی به شعبه دهم بازپرسی منتقل شده استو قاضی پرونده در حال تفهیم اتهام به وی به جرم قتل عمد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    1 10
    چندساله دیدن کله گندها تو لباس محکومین رواج پیدا کرده!!
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    3 5
    دعوای زن و شوهری ایجوری بشه اونم با ممد علی مودب و نازنین
    • ناشناس IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      5 0
      وقتی زنی صبح تا غروب فحاشی کرد مؤدب ترین مرد ها هم از کوره در می روند. دکتر نجفی مرد مؤدبی است همه او را به این صفت می شناسند.
  • فرشته IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    9 9
    زن دوم گرفتن همین دردسرا رو هم داره خوب .. هرکی خربزه بخوره پای لرزشم بشینه . اونی که با دارو ندارش ساخته ول میکنه میره سراغ اونی که به خاطر مالش و موقعیتش امده . بعد پشیمون میشه باز میخواد با همون اولی باشه . اخه اینم کار شد ؟ اگر زناتون باهاتون این کارو بکنن چی کار میکنین؟ !!!!!!!!!
    • AE ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
      8 0
      باز هم قضاوت نابجا
  • زفره ای IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    0 4
    انگیزه نجفی عدم افشای جنایت ها وکثافت کاری های اصلاح طلبان توسط مقتول بوده از عکس های عاشقانه نجفی ومیترا میشه فهمید که نجفی خیلی قاطی بوده با میترا وقسمتی از راز های مگوی اصلاحات را لو داده بوده ومیترا هم ارزش ان اطلاعات را میدانسته وگرنه با پول دهانش را می بستند ونیاز به قتل فضاحت بار نبود
    • ناشناس IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      4 0
      در مورد دکتر نجفی اینگونه صحبت نکن، نجفی آدمی نیست که بخاطر حزب یا گروهی آدم بکشد، غر زدن ها و بددهنی آن زن حال دکتر را گرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس