کد خبر 962030
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
صنعت

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت، از آغاز به کار سامانه تسهیل به صورت آزمایشی در سه استان اصفهان، مازندران و یزد از شنبه هفته آینده (۱۱ خرداد) خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، میثم زالی اظهار داشت: در راستای ایجاد سهولت در حل و فصل مشکلات بنگاه‌های تولیدی در دستگاه‌های اجرایی، کارگروه‌های استانی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، سامانه تسهیل به صورت آزمایشی در استان‌های اصفهان، مازندران و یزد از ۱۱ خردادماه آغاز به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۴۰ درصدی واردات کاغذ به کشور

۱۰۰ هزار خودرو به زودی عرضه می‌شود

چرا صنعت تولید تلویزیون ایرانی کمرنگ شد؟ +جدول

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت افزود: این کار در اجرای بند ۲ نامه شماره ۲۳۶۱۴/۶۰ مورخ ۱۸ فروردین ماه امسال وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مبنی بر راه‌اندازی سامانه تسهیل بوده است.

وی خطاب به رؤسای سازمان‌های صمت این سه استان، تصریح کرد: اطلاع رسانی و فراخوان برای ثبت درخواست بنگاه‌های متقاضی در سامانه بهین یاب (ستاد تسهیل) به منظور طرح مسائل و حل و فصل آنها در سازمان‌ها، بانک‌ها و یا کارگروه استانی انجام شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی به عوامل اجرایی سازمان‌ها و بانک‌های استانی برای ثبت نام و دریافت نام کاربری در سامانه بهین یاب، گفت: رؤسای سازمان‌های صمت این سه استان، تعیین سطح دسترسی از سوی ادمین های استانی برای عوامل اجرایی در سامانه هماهنگ و بررسی پرونده‌های متقاضیان توسط عوامل اجرایی از طریق فرآیند مربوطه در سامانه هماهنگ را در دستور کار قرار دهند.

زالی در پایان اضافه کرد: از آنجا که این سامانه به صورت آزمایشی راه اندازی شده، ضروری است سازمان‌های استانی با اعلام مسائل و مشکلات مرتبط با سامانه به دفتر آمار و فرآوری داده‌ها نسبت به تکمیل سایت و رفع نقایص و مسائل احتمالی اقدام لازم را به عمل آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس