کد خبر 960533
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
زنگنه نمایه - کراپ‌شده

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: زنگنه اعلام کرد مبلغی که وزارت نفت به لحاظ قانونی می‌تواند برای ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز هزینه کند محدود است.

به گزارش مشرق، جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات سوالش از زنگنه وزیر مفت گفت: سوالم از وزیر نفت درخصوص وضعیت امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز و اقدامات صورت گرفته ازسوی وزارت نفت برای افزایش این امکانات بود.

بیشتر بخوانید:

توضیحات زنگنه درباره فروش نفت در زمان تحریم

استیضاح زنگنه کلید خورد+متن طرح

میرزایی اظهار داشت: زنگنه در پاسخ به سوالم اعلام کرد مبلغی که وزارت نفت به لحاظ قانونی می‌تواند برای ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز هزینه کند محدود است در حالی که مناطق نفت‌خیز و درخواست‌ها برای این مهم بسیار هستند لذا ممکن است نتوانند به تمامی مناطق نفت‌خیر کمک لازم را داشته باشند.

وی افزود: وزیر نفت در ادامه کمک‌ها و هزینه‌های صورت گرفته ازسوی این وزارتخانه برای ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در استان‌ها و شهرهای نفت‌خیز را عنوان کرد و در نهایت مقرر شد؛ جلسه‌ای به‌منظور ارائه اطلاعات بیشتر برگزار شود لذا تصمیم‌گیری درخصوص ارجاع این سوال به صحن به پس از این دیدار موکول شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: در این نشست سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه هم سوالی از وزیر نفت در خصوص وضعیت زیست‌محیطی شهرستان عسلویه مطرح کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس