کد خبر 960047
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
سردار نقدی: سپاه الگوی جهان اسلام است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه معاونین جدید سپاه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یک بار دیگر مورد لطف و عنایت و اعتماد فرمانده معظم کل قوا قرار گرفتم. امروز توفیقی بالاتر از خدمت در سپاه نیست چرا که این نهاد بالاتر این افتخارات را در دل خود جای داده است.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه ستاد سپاه در این شرایط حساس مسئولیت‌های سختی را بر دوش دارد افزود: تحول و پیشرفت به جز با مشارکت همه حاصل نمی‌شود و آحاد سپاه باید در این تحول سهیم باشند و با انگیزه معنوی خود حرکت کنند. ما نباید به این دلخوش باشیم که در واحد خودمان تلاش شبانه‌روزی داریم، این یک رکن کار است، رکن دیگر هماهنگی و هم افزایی است حرکت‌های جزیره‌ای و جدا از هم ما را به اهدافمان نمی‌رساند.

سردار نقدی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیج متعلق به همه کشور از جمله سپاه است خاطر نشان کرد: هیچ کس نباید از توسعه بسیج نگران باشد. سپاه پدر بسیج است و بسیج نیز فرزند رشید سپاه است و باید میدان را برای کمک کردن بسیج به کل کشور فراهم کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: یکی از دغدغه ها و انتظارات رهبری در گام دوم انقلاب تحقق دولت اسلامی است و مهمترین کاری که سپاه برای تحقق دولت اسلامی می تواند انجام دهد این است که یک سازمان الگو و معیار برای کشور درست کند تا بتوانیم به دیگران آدرس بدهیم.

وی در پایان تاکید کرد: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    1 6
    فان حزب الله هم الغالبون
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    1 7
    درود بر نقدی بسیجی
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
    1 1
    اگر میخواهید درجنگ آینده پیروز شوید باید تمام امکانات وتاسیسات عربستان را بکلی محو کنید وگرنه محو خواهید شددر همان اولین روز جنگ کارتان را شروع کنید جاوید شاه پاینده ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس