کد خبر 959894
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فرق ویلموتس نسبت به سرمربی قبلی تیم ملی این است که این مربی بلژیکی فدراسیون‌محور است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج با اشاره به اینکه مبنای فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی چیست، گفت: مبنای ما این بود که در ابتدا وی سنی میان ۵۰ تا ۵۵ سال داشته باشد و او حتماً رزومه سرمربیگری تیم‌های ملی را در کارنامه‌اش داشته باشد.

وی افزود :‌۲ دستیار خارجی برای ویلموتس در نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها در المپیک مارسی کار کرده و بسیار قوی است. ۳-۴ دستیار داخلی هم برای او در نظر گرفته‌ایم. ضمن آنکه قرار است از بین دستیاران داخلی وی یک نفر را انتخاب کند که در واقع از دل این مربی داخلی یک سرمربی خوب بیرون بیاید.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ویلموتس فردا امضا خواهد شد، گفت: این مربی زمانی هدایت تیم ملی بلژیک را برعهده گرفت و تیم ملی این کشور را که اتفاقاً یک کشور محسوب می‌شود از رده ۵۴ دنیا به اول دنیا هدایت کرد که این کار اصلاً ساده نیست.

بیشتر بخوانید:

چرا ویلموتس قرارداد نبسته از ایران رفت؟

 

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: ما برای انتخاب این مربی با کمیته فنی صحبت کردیم و آنها ویژگی‌ها را اعلام کردند و ما هم با همین ویژگی‌ها سراغ سرمربی جدید تیم ملی رفتیم.

تاج در پاسخ به این سؤال که تفاوت ویلموتس با کی‌روش را در چه می‌بیند، گفت: فرق ویلموتس نسبت به سرمربی قبلی تیم ملی فدراسیون‌محور است و البته قرارداد او فردا امضا می‌شود ولی همه چیز در آن گنجانده شده از مصاحبه نکردن علیه مربیان داخلی تا روزهای مرخصی و نحوه تعامل ما مربیان لیگ و مسائل دیگر.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مبلغ قرارداد ویلموتس مشخص است، گفت: مبلغ قرارداد این مربی قابل افشا نیست مگر آنکه دو طرفه باشد البته مفاد قرارداد قابل انتشار است و مشکلی وجود ندارد. در واقع عقد قرارداد با ویلموتس به نوعی تجربه قرارداد با کی‌روش است که ما آن را لحاظ کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس