مرکز دیپلماسی عمومی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی با انتشار گزارشی به بررسی استراتژی مدیریت تصویر حزب‌الله در افکار عمومی به عنوان یک مدل موفق پرداخت.

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی مشرق، مرکز دیپلماسی عمومی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نخستین شماره از مجموعه مقالات «چشم‌اندازهای مرکز دیپلماسی عمومی» در سال 2012 را منتشر ساخت. این شماره که به نوشته لینا خطیب محقق این مرکز می‌باشد، به بررسی استراتژی مدیریت تصویرسازی حزب‌الله در طی 5 سال گذشته در لبنان و در میان مردم عرب می‌پردازد.

این گزارش به این مسئله می‌پردازد که حزب‌الله لبنان چگونه از فعالیت‌های سیاسی خود حمایت کرده و مشروعیت خود را در میان مخاطبانش ترویج می‌دهد.

نویسنده گزارش بیان می‌دارد که «حزب‌الله از طریق یکپارچه‌سازی تبلیغات و بازاریابی سیاسی، در استفاده از چندین پلتفرم ارتباطی موفق عمل کرده و توانسته است تا خود را از یک شبه‌نظامی اسلامی که خارج از سیستم سیاسی لبنان عملیات می‌کند به یکی از بازیگران اصلی سیاسی در لبنان تبدیل کند. از همین رو، حزب‌الله با بهره‌گیری از تغییرات موجود در محیط سیاسی، تصویر خوبی برای خود ایجاد کرده است.»

برای مطالعه بیشتر و دریافت این مقاله به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرباز ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    حالا حالا ها مونده تا فرزندان امام خمینی (ره) رو بشناسن ...
  • 37038 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    همان طور که دبیر کل حزب الله گفته(جنگ سی وسه روز)نه ایران ایران 57 هست نه حزب الله و لبنان حزب الله و لبنان زمان موسی صدر هست ونه دنیا دنیای زمان جنگ دوم جهانی و سرد وزمان فروپاشی شروی هست . باید ومجبور هستن وضعیت جدید را قبول کنند
  • علیرضا ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    تاکور شود هر آن که نتواند دید، انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس