کد خبر 959796
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
توزیع گوشت تنظیم بازاری با کد ملی سرپرست خانوار

سخنگوی تعزیرات حکومتی جزئیات آخرین کشف‌های مربوط به اختفا و احتکار کالا را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان ایلام با همراهی نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشات، اماکن، نیروی انتظامی و استاندارد در حین نظارت به رفتارهای مالک یک بستنی فروشی که با دیدن خودروهای گشت مشترک دچار اضطراب شده بود؛ مشکوک شده و در اقدامی سرزده این واحد را مورد بررسی قرار دادند که از یخچال این بستنی فروشی مقدار ۹۳ کیلوگرم گوشت تنظیم بازاری کشف و پرونده برای متخلف تشکیل شد.

رایگانی همچنین از کشف انواع روغن موتور در گشت مشترک تعزیرات چهار محال و بختیاری با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در بازرسی اولیه از یک واحد صنفی، مالک واحد اعلام کردکه خرده فروش بوده و کالاهای خود را در سامانه انبارها ثبت کرده است اما در ادامه بررسی، انواع روغن موتور و فیلتر خودرو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: همچنین با ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این واحد، اقلام مذکور را به قیمت روز به فروش رسانده که این مورد مشمول گرانفروشی است.

سخنگوی تعزیرات اظهار داشت: در پایان گشت مقرر شد، بررسی‌های لازم انجام شود که آیا انبار کشف شده و کالاهای آن در سامانه انبارها ثبت شده است یا خیر و تا دریافت این استعلام، انبار موقتاً پلمپ شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
    8 5
    این همه نهاد و ارگان بسیج وسپاه ونیروی دریای زمینی واسه 93 کیلو گوشت حالا خوبه مشکوک شدندوگرنه کشور به باد می رفت. بابا بروید یکم بالاتر!!!!
  • خودی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
    5 4
    با سلام، خدا قوت پهلونها که نگذاشتند بازار از تنظیم خارج بشه. خجالت بکشید
  • ناشناس IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    3 2
    نگویم یک رضا شاه چون همه ازش متنفریم اما ایران واقعا یه امیر کبیر لازم داره که هر دزدی از کوچک تا بزرگ را بذاره جلوی توپ تا بعد ببینیم کدام پدرسوخته جرات دزدی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس