کد خبر 958158
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
واکنش محسن هاشمی به اخذ عوارض ترد از تونل‌ها: شایعه‌ای بود که تکذیب نشد

رئیس شورای شهر تهران ضمن هشدار در مورد تشدید شهرفروشی در صورت تبدیل عوارض به مالیات، گفت: از دولت به دلیل لایحه‌ای که در آن درآمد پایدار شهری، مالیات حساب شده گله مند هستیم.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی در یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با لایحه ارزش افزوده در مجلس گفت: از دولت به دلیل لایحه‌ای که درآمد پایدار شهری مالیات حساب شده، گلایه‌مند هستیم.

بیشتر بخوانید:

درخواست مهم محسن هاشمی از وزیر راه

وی افزود: از مجلس به دلیل بازگرداندن لایحه پس از تصویب کلیات آن به کمیسیون اقتصادی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با نگاه کمیسیون اقتصادی و رئیس مجلس مشکلات فعلی این لایحه حل شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: از آنجایی که وظایف اجرایی شهر از جمله جمع‌آوری پسماند و توسعه زیرساخت شهری برعهده شهرداری است، متناسب با آن باید در قالب عوارض درآمد شهری در قانون پیش‌بینی شود.

وی گفت: تبدیل عوارض به مالیات مشکل شهری ایجاد می‌کند و ضربه مهلکی به شهر به شمار می‌رود چرا که تشدید شهرفروشی را به همراه دارد و سبب تکیه بر درآمد ناپایدار شهری می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 0
    آخی پول مفت بدون نظارت حذف شود شما عوارض بگیری و..!! نه داداش مردم دنیا زا این روشها پول نمی دهند تا جزء در آمدهای مالیاتی بحساب نیاد - بدعت گذاری بست شازده - خدارحمت کند پدر شمار کارهای بسیار خوبی داشت اما بدعت در زندگی زی طلبگی اورا ...!!!
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 0
    تخصص این خاندان گرفتن آب از کره هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس