پرسپولیس و ماشین سازی

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی پرسپولیس کاملاً درست بود ولی پنالتی پدیده با اشتباه مسلم داور اعلام شد.

به گزارش مشرق، نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز گفت: به داور این مسابقه تبریک می گویم او در این بازی نشان داد که سزاوار قضاوت در چنین بازی‌های بزرگی است و حتی دیر به حقش هم رسیده است. تمام اخطارهایی که به بازیکنان نشان داد درست بود.

وی افزود: مهم‌ترین صحنه بازی هم پنالتی پرسپولیس بود که کاملاً درست اعلام شد. مدافع پدیده پیراهن بودیمیر را گرفت و خطای پنالتی مرتکب شد و در ادامه بازیکن پرسپولیس هم خطا کرد اما خطای اول پنالتی را بازیکن ماشین سازی انجام داد.

وی در مورد نحوه قضاوت محمدرضا اکبریان داور بازی استقلال و صنعت نفت ابادان گفت: تنها صحنه تاثیرگذار این بازی گلی بود که استقلال زد و به نظر گل سالم به نظر می‌ر سید اما آفساید اعلام شد. تنها صحنه‌ای که می‌توان گفت این گل آفساید بوده زمانی است که توپ با پاس بلند به مهدی قائدی رسید وگرنه در ادامه بازی هیچ خطایی رخ نداد و حتی توپ از خط هم رد نشده بود و قائدی به درستی توپ را ارسال کرد. در صحنه اول هم که توپ به قائدی رسید تلویزیون صحنه بازی را به درستی نشان نداد.

مظفری با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی داور بازی سپاهان و پدیده گفت: در این بازی پنالتی که برای پدیده اعلام شد درست نبود و این پنالتی با اشتباه مسلم داور اعلام شد. مدافع سپاهان با تکل درست توپ را زد اما داور خطای پنالتی گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • radin IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    26 13
    بنظرتون قهرمانی مهندسی شده نیست.... جمع کنید بابا با این فوتبالتون
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
      3 1
      خیلی احمقی
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    4 1
    پنالتي وگل هردو سالم بودن ولي كه ضرر كرده كي سود برده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    4 6
    پنالتی لنگ درست بود؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ از حرف برانکو که گفت نمیخوان ما قهرمان شیم خنده دار تر بود
  • مرتضی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 0
    بازی استقلال سپاهان رو ببینید داور به چه دلیل گل علی کریمی رو مردود کرد اگه پاتوسی گل نزده بود اون باز رو هم باید آقای رفعتی رییس دپارتمان توجیه و فساد چه عنوان می کرد 5 گل استقلال رو قبول نکردند گه گلهای بازی رفت پدیده،صنعت نفت و ذوب اهن (هفته دوم) کلا 6 امتیاز داشت حالا پیدا کنید پرتقال فروش را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس