کد خبر 958109
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به خاطر تیم خوب پدیده به فوتبال ایران تبریک می‌گویم و باید با اختلاف ۴-۳ گل می‌باختیم.

‌به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک برابر پدیده شهر خودرو گفت: قبل از اینکه درخصوص بازی صحبت کنم درباره پدیده حرف می‌زنم. باید به خاطر چنین تیم خوبی به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: باید با اختلاف ۴-۳ گل می‌باختیم و هیچ تیمی به اندازه پدیده پس از اینکه به گل رسیدیم، روی دروازه ما فرصت ایجاد نکرد. به گل‌محمدی، حمیداوی و هواداران مشهدی به خاطر چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم. پدیده لیاقت قهرمانی دارد. دست تک تک بچه‌های‌مان را می‌بوسم.

بیشتر بخوانید:

تساوی پرسپولیس، سپاهان و استقلال / قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود +عکس و جدول

سرمربی سپاهان با انتقاد از شعارهای هواداران پدیده شهر خودرو گفت: متأسفانه در این جو و با رفتارهایی که (هواداران) کردند، حرمت امام رضا (ع) را نگه نداشتند. حرمت ما را که نباید حفظ می‌کردند، اما حرمت امام رضا (ع) را نیز نگه نداشتند. چنین کارها در جایی که امام رضا (ع) هست، خوب نیست.

«نیشابوری هستم و آرزوی قلبی من این است که پدیده سهمیه آسیایی بگیرد.» قلعه‌نویی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: شاید شما چون مشهدی هستید نخواهید واقعیت را بگویید. ان‌شاءالله نظر فغانی در صحنه پنالتی درست باشد، اما ما دیدیم و کارشناسان داوری هم گفتند که پنالتی پدیده درست نبود.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کند که نتیجه بازی، برگشت اظهار داشت: به همین خاطر از همه بازیکنان، به خصوص پیام نیازمند تشکر می‌کنم که زحمات ما را به اندازه یک فصل نگه داشت. اگر می‌باختیم، شرایط ما معلوم نبود. حالا باید به فکر بازی با استقلال خوزستان باشیم و امیدوارم پدیده هم با دست پُر در هفته آخر از تبریز برگردد.

سرمربی سپاهان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان و مصاف پرسپولیس با پارس جنوبی برای مشخص شدن تکلیف قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: این بازی از نظر ما فینال است و نباید حریف را دست کم بگیریم. در بقیه موارد به خدا توکل می‌کنیم و مطمئنم پارس جنوبی، تارتار و مردم جم، مردانه بازی خواهند کرد. تا الان که اینطور بوده و همه تیم‌ها جوانمردانه بازی کرده‌اند.

قلعه‌نویی در ادامه دوباره از تیم پدیده شهر خودرو تمجید کرد و گفت: کاری به برخی رفتارها ندارم، اما حق این جوانان خوب و باانگیزه این است که در لیگ قهرمانان آسیا باشند تا انگیزه‌ای برای حمیداوی (مالک باشگاه پدیده) باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    9 2
    چه عجب حقیقت رو گفت!
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 0
    اگه در آسیا سپاهان اینگونه بازی کند، نیم جین نیم جین گل خواهد خورد.
  • صمد خان IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 0
    نظر نظر مافیا فوتبال یعنی مافیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس