کد خبر 957952
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
پخش سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی از شبکه قرآن

تلویزیون برای حضور علما و مراجع تقلید تدارک ویژه‌ای دیده است که در این میان می‌توان به سخنرانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی، آیت‌الله جوادی‌آملی، آیت‌الله مدرسی و آیت‌الله جاودان اشاره کرد.

به گزارش مشرق، هر سال در شبکه سه هنگام افطار مباحث آیت‌الله جوادی‌آملی از شبکه سه سیما پخش می‌شد و امسال آیت‌الله جوادی‌آملی به عنوان سخنران در این شبکه حضور دارند. سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی با عنوان «حکمت ربانی» شامل ۳۰ فراز از حکمت‌های نهج البلاغه حضرت امیرالمومنین (ع) برای اولین بار در ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب از شبکه سه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید

واکنش آیت‌الله مکارم به اتفاقات اخیر در برخی مدارس تهران

همچنین سخنرانی آیت‌الله مدرسی از مراجع عظام شیعه با موضوع «تفسیر سوره انسان» هر سحرگاه ماه مبارک رمضان از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

از طرفی دیگر شبکه قرآن و معارف سیما در ماه مبارک رمضان با اختصاص ۸ زمان در کنداکتور شبکه ویژه سخنرانی در ساعت‌های مختلف تدارک دیده است. سخنرانی آیت‌الله امامی کاشانی ویژه ماه مبارک رمضان همه روز از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد و سخنرانی آیت الله جاودان و دیگر خطبای مشهور کشور در ساعت ۲ بامداد به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان توسط آیت‌الله مجتهدی تهرانی (ره) با عنوان شمیم رمضان در ساعت ۶:۱۵ و تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره کهف توسط آیت‌الله جوادی‌آملی در ساعت ۷:۳۰ تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

سخنرانی‌های به روز آیت‌الله ناصری و استاد حسین انصاریان در ماه مبارک رمضان امسال با فاصله کوتاه ضبط و به ترتیب در ساعت‌های ۱۳:۳۰ و ۱۶:۴۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. همچنین مباحث کارشناسی آیت‌الله سبحانی با موضوع سوگندهای قرآنی در ساعت ۱۴:۵۰ در کنداکتور پخش قرار دارد.

سلسله مباحث کارشناسی آیت‌الله مکارم شیرازی با موضوع دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه امام سجاد (ع)، از دیگر سخنرانی‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان و در ساعت ۲۱:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس