کد خبر 957704
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
میختاریان

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اطمینان داد که هنریک میختاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال مشکلی برای سفر به آذربایجان برای بازی فینال لیگ اروپا نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی یوفا، این نهاد ارشد فوتبال اروپا اطمینان داد که هنریک میختاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال می‌تواند به طور آزادانه وارد آذربایجان شود و هیچ مشکل امنیتی او را تهدید نخواهد کرد.

بازی فینال لیگ اروپا میان تیم‌های آرسنال و چلسی روز ۲۹ ماه می (۸ خرداد) در شهر باکو، پایتخت آذربایجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

صعود چلسی به فینال در ضربات پنالتی / دیدار نهایی لیگ اروپا هم تمام انگلیسی شد

 

در گزارش اتحادیه فوتبال اروپا پس از انتشار اخباری پیرامون احتمال عدم همراهی هنریک میختاریان با تیم آرسنال در سفر به باکو به خاطر مشکلات سیاسی کشورهای آذربایجان و ارمنستان آمده است: «ارسال نامه‌ها به فدراسیون‌های فوتبال، باشگاه‌ها و سفارت‌خانه‌ها با هدف اخذ ویزای بازیکنان شرکت‌کننده در رقابت‌های تحت کنترل یوفا در دیگر کشورها یک پروسه استاندارد برای این نهاد است. به همین خاطر یوفا و آرسنال درخواستی در این رابطه ارسال کردند و فدراسیون فوتبال آذربایجان تأکید کرد هنریک میختاریان هیچ‌گونه مشکلی برای سفر به باکو و اقامت در این کشور نخواهد داشت. البته تمام تمام جوانب امنیتی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

هنریک میختاریان در سال ۲۰۱۵ میلادی با تیم بورسیا دورتموند آلمان برای بازی برابر تیم گابالای آذربایجان به این کشور سفر نکرد. او در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ اروپا نیز در بازی آرسنال برابر تیم قره‌باغ آذربایجان غایب بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس