کد خبر 956558
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
مأموران پلیس گذرنامه جان راننده کامیون را نجات دادند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس گذرنامه استان جان راننده کامیونی را که هنگام تردد در بازارچه مرزی"ماهیرود" از حال رفته بود نجات دادند و به وی امدادرسانی کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید حسن حسینی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: مأموران پلیس گذرنامه بازارچه مرزی"ماهیرود" هنگام کنترل خودروهای عبوری و مراجعه کنندگان فردی را مشاهده کردند که حال وی مساعد نیست و از حال رفته است.

بیشتر بخوانید:

وی بیان داشت: مأموران بلافاصله به نامبرده امداد رسانی کردند و طی تماس با مرکز فوریت‌های اورژانسی ۱۱۵ نامبرده را به مراکز درمانی منتقل و مراحل درمان وی را پیگیری کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: راننده کامیون پس از بهبودی طی تماس با مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ پلیس از اقدام مأموران پلیس گذرنامه قدردانی کرد و گفت که اگر مأموران پلیس دقایقی دیرتر به من امدادرسانی کرده بودند جان خود را از دست داده بودم و حیات دوباره خود را مدیون این افراد هستم.

سرهنگ حسینی تأکید کرد: پلیس به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می‌کند و سامانه تلفنی و پیامکی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ۱۹۷ به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات انتظامی و مشاوره‌ای به شهروندان است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    1 0
    انشاءاللّه که این مشکل در اثر اعتیاد به مواد مخدر نبوده باشد!
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
      0 0
      چقدر بدبینی ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس