دستگیری نمایه

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از بازداشت دو مامور قلابی حین ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا راقی با اعلام خبر بازداشت سارقان مأمورنما درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عصر روز پنجشنبه گذشته (۲۷ دی ۹۷) مأموران پلیس مترو مستقر در ایستگاه میدان ولیعصر (عج) به دو مرد که در حال پرسه‌زنی بودند، مشکوک شده و اقدام به کنترل آنها کردند.

بیشتر بخوانید:

سرقت ۵ میلیاردی از خانه فامیل

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت ادامه داد: دو مرد جوان در حال بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو بودند که توجه مأموران به موضوع جلب شده و تحقیقات خود را از آن دو مرد مشکوک آغاز کردند.

وی تصریح کرد: دو مرد مدعی شدند که از مأموران انتظامی هستند و مسافر مترو را به ظن حمل موادمخدر مورد بازرسی قرار داده‌اند اما در مقابل درخواست پلیس مبنی بر ارائه کارت شناسایی و حکم مأموریت امتناع کرده و سعی کردند با جوسازی و تهدید مأموران انتظامی مترو، موضوع را منحرف کنند.

راقی خاطرنشان کرد: در نهایت مأموران هر دو مرد را به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی بازداشت کرده و برای تحقیقات به کلانتری ۱۰۵ سنایی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهمان در کلانتری به اخاذی از شهروندان در ایستگاه‌های شلوغ مترو مانند میدان انقلاب و میدان ولیعصر (عج) و تحت عنوان مأموران قلابی اعتراف کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو از شهروندان خواست هنگام مواجهه با مأموران پلیس و دولتی، کارت شناسایی و حکم مأموریت تقاضا کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، موضوع را با مرکز فوریتهای پلیسی (۱۱۰) و مرکز ۱۹۷ در میان بگذارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    2 0
    این افراد اولین بارشان نیست و با مخدوش کردن چهره انها به دزدی اینده انها کمک میکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس