کد خبر 955194
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
روحانی نمایه

رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «سازمان تروریستی» توسط ایالات متحده آمریکا را برای اجرا، ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «سازمان تروریستی» توسط ایالات متحده آمریکا را برای اجرا، ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید:

لاریجانی قانون «اقدام متقابل دربرابر آمریکا» را به دولت ابلاغ کرد

 روحانی، این قانون را که در جلسه علنی سوم اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی تصویب و یک روز بعد نیز به تایید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارتخانه های اطلاعات، خارجه و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین به شورای عالی امنیت ملی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    6 1
    این کافی نیست باید الزام سپاه و وزارت دفاع را به ساخت موشک های با برد 5 هزار کیلومتر را تصویب و ابلاغ کنیم تا تروریست ها را کیلومترها از میهن عزیزمان دور کنیم و صدای زوزه اروپایی ها را در نطفه خفه کنیم. صدها سال از استثمار این ملت بوسیله اروپاییان گذشته و وقت قد برافراشتن دوباره وطن از زیر ویرانه های حکام ضعیف قاجار و پهلوی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس