کد خبر 955168
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
فرهاد مجیدی فتحی

اگر استقلال بتواند در دو بازی مقابل الدحیل و العین به پیروزی برسد، مجیدی گزینه جدی سرمربیگری استقلال برای فصل بعد خواهد بود.

به گزارش مشرق، بلافاصله بعد از شکست استقلال برابر پدیده مدیران این باشگاه که در مشهد حضور داشتند به فکر انجام تغییرات در رأس کادر فنی تیم افتاده و به فرهاد مجیدی پیشنهاد کردند سرمربی موقت استقلال شود، اما فرهاد این درخواست را نپذیرفت. هرچه گذشت اصرارها به مجیدی بیشتر شد، ولی او زیر بار نرفت و گفت چند سال قبل هم به او پیشنهاد شده بود جای پرویز مظلومی را بگیرد.

در ادامه مدیران باشگاه با پژمان منتظری جلسه گذاشتند و او به عنوان همبازی و دوست قدیمی فرهاد درباره شرایط تیم و… با فتحی و خطیر به گفتگو نشست و در پایان این نشست سراغ مجیدی رفت و اینکه چه صحبت‌هایی میان این دو نفر رد و بدل شد را فقط خودشان می‌دانند.
مجیدی با خواست فتحی صبح یک‌شنبه و چند ساعت زودتر از زمان بازگشت کاروان استقلال به تهران همراه یکدیگر به پایتخت بازگشتند. فتحی با اعضای هیئت مدیره باشگاه تماس گرفت تا موافقت آن‌ها را برای برکناری شفر به دست آورد، ولی اکثر اعضا به او گفتند به عنوان مدیرعامل درباره این تغییر و تحول اختیار تام دارد و مسئولیت کار با خودش است. مدیرعامل استقلال با وزارت ورزش هم تماس گرفت که طبق شنیده‌ها به او گفته شد با مسئولیت خودش به عنوان مدیرعامل بهترین تصمیم را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

تمجید مربی استقلال از شفر؛ شرایط استقلال اصلاً بحرانی نیست


سرانجام جلسات متعدد فتحی با مجیدی این بود که فرهاد صبح روز دوشنبه قبول کرد با داشتن حمایت هیئت مدیره و باشگاه برای ۵ بازی آینده سکاندار کادر فنی استقلال باشد و به این ترتیب سرمربی تیم شد.


برای به حداقل رساندن ضررهای مالی فقط وینفرد و ساشا شفر از استقلال کنار گذاشته شدند و سایر دستیاران تا پایان فصل در کنار فرهاد خواهند بود. اگر استقلال بتواند در دو بازی مقابل الدحیل و العین به پیروزی برسد، مجیدی گزینه جدی سرمربیگری استقلال برای فصل بعد می‌شود. مدیریت باشگاه نیز از هم‌اکنون در حال رایزنی با شرکت‌های نقل و انتقالات اروپایی برای یافتن چند گزینه مطرح سرمربیگری با قیمت متعارف برای فصل بعد است و با مربی موردنظر توافق خواهد شد که از فرهاد مجیدی به عنوان دستیار اول استفاده کند.


شفر و پسرش قصد داشتند عصر دیروز به دبی بروند و چند روزی را استراحت کنند، اما این برنامه کنسل شد و فعلاً این پدر و پسر آلمانی در آپارتمان‌های خود در منطقه شهرک غرب و سعادت‌آباد هستند. به شفر توصیه شده برای دریافت حق و حقوقش فعلاً مصاحبه تنش‌زا یا حاشیه‌ساز انجام ندهد.


شفر معاون باشگاه را عامل اصلی برکناری خود می‌داند و البته خیلی از مشکلات ایجاد شده برای او به خاطر پسرش است!


سرمربی آلمانی استقلال بعدها در خصوص یکسری مسائل پشت پرده تیمش و دلایل برکناری‌اش صحبت خواهد کرد و در آن معاون استقلال و یکی از بازیکنان قدیمی به چالش کشیده می‌شوند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس