کد خبر 955097
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
تونل

یک مقام مسئول در شرکت ساخت و توسعه گفت: متراکم شدن گاز متان در تونل بزرگ البرز به بروز آتش‌سوزی در جبهه شمالی این تونل و بروز اتفاق برای ۸ کارگر شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز بود که به علت وقوع آتش‌سوزی در جبهه شمالی تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، هشت کارگر که در تونل در حال انجام عملیات لایننیگ بودند، دچار حادثه شده و در تونل محبوس شدند.

‌یکی از مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که در حال عزیمت به محل حادثه است، درباره آخرین جزئیات این حادثه به خبرنگار فارس گفت: تونل‌های این منطقه آزادراه خصوصاً تونل بزرگ البرز گاز دار است و در این تونل گاز متان جمع و متراکم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

میرزایی ادامه داد: ظاهراً به علت تجمیع گاز متان و انفجار آن، آتش‌سوزی در تونل رخ داده است که این آتش‌سوزی منجر به مجروح شدن هشت کارگر پیمانکار در داخل تونل شد.

وی با بیان اینکه با استفاده از تونل‌های دسترسی دقایق اول ۳ کارگر از محل وقوع حادثه خارج‌سازی شدند، گفت: حدود ۱۰ دقیقه پیش هم پنج کارگر بعدی از تونل توسط نیروهای امدادی خارج شدند که مجروح هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هر هشت کارگر زنده هستند، اضافه کرد: این اتفاق در جبهه شمالی تونل البرز نزدیک خروجی استان مازندران رخ داده است.

وی بیان کرد: این کارگران در حال انجام عملیات لایننیگ در تونل بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    15 1
    درد و بلای کارگران بخوره توی سر روحانی و ظریف و کسایی که به روحانی رای دادن
  • AE ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    8 1
    خاک تو سرتون با این تونل سازیتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس