کد خبر 954886
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
پوگبا

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به سوژه انتقادی کارشناسان فوتبال در یکی دو ماه اخیر بدل شده است.

به گزارش مشرق، پل پوگبا هم چون منچستریونایتد، روزها و هفته‌های خوبی را سپری نمی‌کند. یونایتد مدت هاست که وارد یک روند نزولی شده و هنوز از آن خارج نشده است. حذف از لیگ قهرمانان با شکست از بارسا و سپس دو شکست تلخ برابر سیتی و اورتون، با تساوی خانگی روز گذشته مقابل چلسی همراه شد تا شرایط در این باشگاه همچنان تیره و تار باشد.

کار برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز بسیار سخت شده است و شیاطین سرخ شاید فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

تنها شرط پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد

روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد یکی از منتقدین اصلی پل پوگباست.

پوگبا چند روز بعد از باخت تحقیرآمیز ۴-۰ یونایتد مقابل اورتون در مصاحبه‌ای گفته بود که عملکرد بازیکنان یونایتد در آن بازی بی‌احترامی به همه کسانی بوده که خود را با این باشگاه مرتبط می‌دانند. پوگبا همچنین گفته بود در آستانه دربی منچستر، ذهنیت شیاطین سرخ باید تغییر کند.

روی کین در واکنش به مصاحبه پوگبا گفته بود: «من حتی یک کلمه از حرفهای پوگبا را باور نمی‌کنم. هیچ معنایی پشت این حرف‌ها نیست. بعید می‌دانم حتی خود او به این حرف‌هایش باور داشته باشد. پوگبا از هم‌تیمی خوب بودن صحبت می‌کند ولی کسی که می‌خواهد برای هم‌تیمی‌هایش یک هم‌تیمی خوب باشد، باید وقتی تیم در حال دفاع کردن است بدود و به عقب برگردد.

شنیده‌ام بعد از بازی اورتون در رختکن جو متشنج بوده و حتی بازیکن‌ها برای هم ژل مو پرت کرده‌اند. یعنی جو تا این حد متشنج بوده. پوگبا پسر بااستعدادی است ولی ما بارها گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم که در بازی‌های یونایتد بارها پیش آمده که او انگیزه ندارد و زمانی که لازم است به عقب برنمی‌گردد.»

پوگبا در واکنش به این انتقادات به اسکای اسپورتس گفت: «مشکلی نیست. به آنها پول می‌دهند تا جلوی دوربین حرف بزنند و انتقاد کنند. تنها تمرکز من روی فوتبال است و به مسائل داخل زمین فوتبال فکر می‌کنم. آنها هر چه می‌خواهند بگویند؛ چون پولش را می‌گیرند ولی به من برای صحبت کردن پول نمی‌دهند. دستمزد من برای فوتبال بازی کردن و جنگیدن برای موفقیت یونایتد است. این همه ماجراست.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس