کد خبر 954759
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
مترو

مدیرعامل مترو تهران با بیان اینکه مسافران فقط دو ساعت می‌توانند از سیستم مترو استفاده کنند گفت: شهروندان اگر قصد داشته باشند بیش از این زمان از مترو استفاده کنند، باید بلیت جدید خریداری کنند.

به گزارش مشرق، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در ارتباط با جزئیات نرخ‌های جدید بلیت مترو اظهار داشت: افزایش نرخ بلیت مترو بر اساس مصوبه شورای شهر تهران انجام گرفته که این افزایش برای بلیت‌های تک سفره ۲۰۰ تومان است و نرخ بلیت از ۱,۰۰۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان افزایش یافته است.

وی افزود: بلیت‌های فرودگاه حضرت امام (ره) از ۷,۵۰۰ تومان به ۹۰۰۰ تومان افزایش یافته و بلیت قطارهایی که به سمت کرج تردد کرده و باز می‌گردد ۱,۲۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: شهروندان زمانی که وارد ایستگاه مترو می‌شوند ۴ هزار و ۳۸ ریال (حدود ۴۰۰ تومان) به عنوان مبلغ پایه از موجودی بلیت آنها کسر می‌شود و در صورتی که مسافران در هنگام خروج نیز کارت بزنند مابقی هزینه از آنها بر اساس مسافت کسر خواهد شد ولی اگر چنین اقدامی هنگام خرج توسط شهروندان صورت نگیرد حداکثر نرخ سفر که همان ۱,۲۰۰ تومان است برایشان لحاظ می‌شود.

نوبخت با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط مترو قابل مقایسه با تاکسی و اتوبوس نیست و شبکه مترو دسترسی لازم را برای شهروندان در ۴ گوشه تهران فراهم می‌سازد، افزود: شهروندان می‌توانند با پرداخت ۱,۲۰۰ تومان از کل شبکه مترو استفاده کنند البته مدت حضور مسافران در شبکه مترو تهران محدود شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران زمانی که برای ورود به شبکه مترو کارت بزنند دو ساعت می‌توانند از سیستم مترو استفاده کنند و اگر قصد داشته باشند بیش از این زمان از مترو استفاده کنند باید بلیت جدید خریداری شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از بکارگیری تیم‌هایی جهت سنجش اعتبار بلیت مسافران خبر داد و گفت: این اقدام توسط تیم‌ها به صورت تصادفی صورت می‌گیرد و مسافرانی که بدون پرداخت بلیت وارد مترو شده و یا مدت اعتبار بلیت آنها گذشته باشد، شناسایی و به بیرون از شبکه جهت خرید بلیت هدایت می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    25 0
    عجیب است که در ایران راههای پول گرفتن از مردم را به خوبی می دانند و با جدیدترین روشهای دنیا به روز می کنند ولی از نظر خدمات رسانی بسیار پایین می باشند . نمونه اش سال گذشته که در تابستان و هوای گرم سیستم های خنک کننده ایستگاههای مترو خاموش بودند و ایستگاهها شبیه به هواپز عمل می کردند .
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    13 1
    خرابی قطار و تأخیر در ایستگاه چی؟
  • سید رضا IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    11 7
    جیب بری ؛ به سبک اصلاحات !!
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      11 4
      جیب بری اصولگرا ها رو هم دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس