کد خبر 954628
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
رئیسی نمایه

رئیس قوه قضائیه گفت: یقین داریم که تحریم‌های نفتی هیچ‌گونه اثری نخواهد داشت و در ایستادگی ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نمی‌کند و هر زمان که هجوم دشمن بیشتر شده مردم متحدتر شده‌اند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در حاشیه بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا به اهداف و برنامه‌های قوه قضائیه در حوزه برون مرزی و بین‌الملل اشاره کرد و گفت: امروز برای همه مردم در این مناطق روشن است که آمریکا دوست آنها نیست و نیروهای آمریکایی در منطقه به جز ناامنی و ناامن کردن آن هیچ گونه ایده دیگری برای مردم ندارند.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی لازم است

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌هایی که قلوب مردم را جریحه‌دار می‌کند، عین عدالت است

وی ادامه داد: مردم این مناطق می‌دانند حکومت‌های دست نشانده آمریکا مانند آل سعود و برخی حکومت‌های دیگر که دست پرورده آمریکا هستند در دل مردم جایگاهی ندارند و این امر بر مردم روشن است که اقدامات آل سعود در منطقه تداوم جریان راهبردی نظام استکبار در منطقه است.

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم نسبت به این گونه حکومت‌ها بسیار بدبین هستند و آنچه وظیفه ما بوده این است که بدانیم حکومت آل سعود می‌تواند با کشتار ظالمانه‌ای که به راه انداخته حق مردم را به روشنی ضایع کند.

رئیسی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نه با تحریم‌ها می‌توانند کاری پیش ببرند و نه هیچ کسی دیگر می‌تواند در این زمینه کاری کند چرا که جبهه انقلاب اسلامی در تمام منطقه دست برتری به سوی تمام مردم مسلمان دراز کرده و این امر برای همه قابل مشاهده است.

وی افزود: امروز در تمام منطقه دست برتری از آن جبهه انقلاب اسلامی است و جریان استکبار تمام کارهایی که می‌کند ناشی از استیصال بودنش است.

رئیس قوه قضائیه به ایستادگی مردم یمن در برابر جنایت‌هایی که به آنها روا داشته می‌شود، اشاره کرد و گفت: مردم یمن با ایستادگی خود دشمن را مستاصل کردند. مردم منطقه از سویی قوای استکباری را مستاصل کرده و باور ما این است که بر همین مواضعی که امروز نظام بر آن استوار است، پافشاری کنیم و ایستادگی در مقابل دشمن حرف اصلی ما است.

رئیسی افزود: ما یقین داریم که مسئله تحریم و تحریم‌های نفتی هیچ گونه اثری نخواهد داشت البته ممکن است زحمت‌هایی ایجاد و زیاد کند اما به هیچ عنوان در ایستادگی ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نمی‌کند و می‌دانیم هر زمان که دشمن اینچنین هجوم آورده، مردم متحدتر شده‌اند.

وی همچنین بر جوانگرایی در قوه قضائیه با توجه به تاکیدات رهبری گفت: اکثر قضات ما در دستگاه قضا جوان هستند، ما این تلاش را داریم که نکته محوری بیانات رهبری در مدیریت دستگاه قضا مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    2 0
    ای بابا. برو خونه خودتو اول درست کن. صحبت‌های جهان‌شمول را بذار برای بعدا.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    2 0
    نفت را ول کن، قضا را بچسب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس