کد خبر 954484
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
سرلشکر باقری نمایه

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمن از جنگ مستقیم با ایران مأیوس است و فشار خود را بر روی تحریم ها قرار داده است.

به گزارش مشرق، بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان و مدیران ناجا امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد. سردار سرلشگر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این همایش گفت: امسال به نام رونق تولید توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده و باید به مأموریت‌های نیروی انتظامی اشاره و تأکید می‌کنم که بدون فعالیت شما و رزمندگان شما امکان رونق تولید در کشور وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دشمنان می‌خواستند کریسمس را در ایران برگزار کنند

سرلشکر باقری تصریح کرد: برقراری امنیت پایدار و آرامش برای همه فعالیت‌ها ضروری است. امنیت، ثبات و پایداری در امر سرمایه‌گذاری و تولید حائز اهمیت است که ناجا مسؤولیت آن را به عهده دارد.

وی گفت: لازم می‌دانم از تلاش فرمانده توانمند و سخت‌کوش ناجا، فرماندهان و رؤسا و رزمندگان وظیفه و پایور تشکر کنم.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حقیقتاً سال پرتلاشی را پشت‌سر گذاشته و وارد سال جدید شدیم و در همین یک ماهه ابتدای سال نیروی انتظامی با روحیه عالی و جهادی با تلاش بی‌نظیر عمل کرد؛ مسأله سفرهای نوروزی به خوبی مدیریت شد و کاهش قابل توجهی تلفات انسانی داشتیم؛ همچنین در خصوص سیل در استان‌ها به خوبی وارد میدان شد و امنیت به خوبی پایدار و برقرار بود که نشان‌دهنده تلاش قابل قبول ناجاست.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی پرداخت و افزود: معظم له همواره از زحمات شما قدردانی می‌کنند و همواره انتظار دارند که حرکت نیروی انتظامی رو به جلو باشد و نباید دچار وقفه شود و تحول باید دائم صورت گیرد.

سرلشگر باقری سال ۹۷ را سالی دانست که ناجا به خوبی توانست مراسم بزرگ اربعین را مدیریت و امنیت را برقرار کند.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: مهمتر از همه توطئه دشمن بود خصوصاً دشمن قدار جمهوری اسلامی و بشریت، آمریکای جنایتکار و صهیونیسم و اذناب منطقه‌ای که اراده کرده بودند که سال ۹۷ با تابستانی داغ آغاز شود، سالی که امید داشتند نظام الهی جمهوری اسلامی به زانو در بیایدو کریسمس در تهران برگزار شود.

وی گفت: اما با اراده ملت بزرگ، رزمندگان، جوانان و ناجای قهرمان به خوبی عمل کردیم و همه توطئه‌های دشمن خنثی شد و امنیت امروز ما مستحکم و قوی تر از روزی است که دشمنان این اظهارات را بیان کردند.

وی ادامه داد: دشمن از دشمنی و توطئه‌های خود دست بر نمی‌دارد و اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی و تحریم‌ها و لغو معافیت‌های نفتی از جمله این توطئه‌ها است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان داشت: دشمن از جنگ مستقیم مأیوس است و فشار خود را بر روی تحریم ها قرار داده و سعی دارد به مردم فشار بیاورد و در سایه تحریم‌ها در مرز تحرکاتی داشته باشد اما امروز ایران به درختی قوی تبدیل شده و توطئه ها بر روی آن اثر ندارد و روز به روز ملت ایران و سازمان های امنیتی ماموریت های خود را انجام می‌دهد و هر روز استحکام این ملت بیشتر می شود.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: هیچ فرد آمریکایی با شخصیت و تحصیل کرده‌ای به رئیس جمهوری این چنینی راضی نیست و شرمنده است. ملت و نظام مقدس ما به دلیل اینکه در مسیر خدا گام برمی‌دارد هیچ واهمه و ترسی ندارد و مهم این است که در مسیر خود درست گام برداریم و روز به روز اقدامات و تلاش‌ها به نتیجه می‌رسد.

سرلشگر باقری افزود: نیروی انتظامی دربرابر این توطئه‌های امنیتی و روانی و اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانسته کارهای اساسی انجام دهد که تأثیر چشم‌گیری در ثبات امنیت و اقتصاد کشور داشته است.

وی گفت: اینجانب به دلیل تأکید رهبری و درکی که داریم، نیروی انتظامی را در تخصیص اعتبارات و تمام بخش‌ها در اولویت خود قرار داده‌ایم تا کمکی به مردم باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس