هادی غفاری

«مردم از عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس و شورای شهر و دولت رضایت ندارند.»

به گزارش مشرق، این مطلب را هادی غفاری در گفت‌وگو با روزنامه آرمان عنوان کرد. وی به روزنامه آرمان گفته است: من با صراحت عنوان می‌کنم که ما دیگر مجبور نیستیم به کسانی که نمی‌شناسیم رأی بدهیم. ما تنها به کسانی رأی خواهیم داد که نسبت به آنها شناخت کافی و از سابقه آنها اطلاع داشته باشیم.

وی می‌افزاید: زمانی که اصلاح‌طلبان شرایط حضور دوباره در قدرت را پیدا کردند نباید با کسی به صورت شوخی وارد معامله می‌شدند. اصلاح‌طلبان باید با صراحت بر سر مواضع اصولی خود ایستادگی می‌کردند و اجازه نمی‌دادند مواضع غیراصولی برخی جای مواضع اصلی آنها را بگیرد. چرا باید وضعیت تورم جامعه به این نقطه برسد؟ امروز چرا باید وضعیت اقتصادی و معیشتی به این نقطه برسد که همه در فشار باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که اصلاح‌طلبان با چه کسانی به صورت شوخی معامله کردند؟ گفت: گمان می‌کردیم کسانی که از آنها در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس حمایت کردیم در راستای آرمان‌های اصلاح‌طلبی حرکت خواهند کرد ما باید مواضع آنها را دنبال می‌کردیم و تلاش می‌کردیم شرایطی را به وجود بیاوریم که آنها در مسیر اصلاح‌طلبی حرکت کنند. ما باید از کسانی که به آنها رأی دادیم و به مجلس فرستادیم مطالبه‌گری می‌کردیم که با سرمایه اجتماعی و سیاسی جریان اصلاحات چه کرده‌اند؟ هنگامی که شعار می‌دهیم ما اصلاح‌طلب هستیم باید در مسیر مطالبات مردم حرکت کنیم و به شکلی رفتار کنیم که دغدغه‌های مردم مرتفع شود. امروز دغدغه‌های مردم معیشت و اقتصاد است و شرایط اقتصادی خوبی را شاهد نیستیم.

هادی غفاری در ادامه گفته است: مشکل مهم جریان اصلاحات از ابتدا تا امروز این بود که چپ‌ها بیشتر از آنکه ستادی باشند سیاسی بودند. اصلاح‌طلبان باید با رویکرد اصلاحی در قدرت حضور یابند و نه به عنوان ژن برتر و کانون قدرت و گروهی که به دنبال کسب کرسی‌های قدرت است، کسی با ژن برتر و به دنبال قدرت بودن نمی‌تواند اصلاح‌طلب باشد. کسانی که ویلاهای آنچنانی دارند و فرزندانشان در خارج از کشور به شکل دیگری از مردم عادی زندگی می‌کنند نمی‌توانند مدعی اصلاح‌طلبی در جامعه‌ای شوند که مردم آن با مشکلات شدید معیشتی مواجه هستند. اصلاح‌طلب واقعی کسی است که برای اقتصاد معیشت، رفاه و آزادی مردم تلاش کند و گامی در جهت حل مشکلات آنها بردارد. اصلاح‌طلب واقعی کسی است که اجازه ندهد کسی بین اقشار مختلف تبعیض قائل شود.

وی اذعان کرد: امروز مردم از عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر رضایت ندارند. به همین دلیل نیز دوستان بالادستی جریان اصلاحات باید از گذشته عبرت بگیرند و راه را برای حضور اصلاح‌طلبان واقعی هموار کنند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    3 21
    حالا نوبت شماس که باحرفای خوب سرمردم کلاه بزاری. بدبخت مردم ایران که دیگه کاربجائی رسیده که رایشونم ارزشی نداره.گرسنگی فقرو بدبختیو .سفره رو خالی کردید که بماند همون پلاستیکشم باشیادی بتاراج بردید .لعنت بهرچه اصلاح طلب وطنفروشه
  • ایرانی IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    2 8
    مردم ازاین بازیهای سیاسی خسته شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس