لیورپول

مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس، داده‌های جالبی در مورد کلمات عبور بسیار از کاربران انگلیسی داشته است.

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد بیش از همه علاقمندان به باشگاه لیورپول، نام این باشگاه را به عنوان رمز عبور خود انتخاب می‌کنند و مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس در این رابطه به کاربران هشدار داده است.

بر اساس نظرسنجی سایبری انجام شده توسط مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس، "لیورپول" یکی از رایج‌ترین کلمه‌های آنلاین است که توسط هکرها حدس زده می‌شود. در حالیکه تیم یورگن کلوپ خودش از منظر دفاعی در این فصل بسیار آماده بوده، اما به نظر می‌رسد نام این باشگاه قادر به حفظ امنیت حریم شخصی کاربران نیست.

بیشتر بخوانید:

رکورد تاریخی لیورپول در لیگ جزیره

در لیست منتشر شده توسط NCSC در مورد ۱۰۰ هزار کلمه عبور حدس زده شده توسط هکرها، "لیورپول" در بین تیم‌های برتر لیگ برتر با استفاده ۲۸۰۷۲۳ بار به عنوان رمز عبور، بالاترین از این حیث بوده است. همچنین جالب اینجاست رمز عبور "۱۲۳۴۵۶" نیز ۲۳.۲ میلیون بار توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفته است.

در رتبه‌های بعدی تیم‌های لیگ برتر لیگ " چلسی" (۲۱۶۶۷۷ بار)، "آرسنال" (۱۷۹۰۹۵ بار) و " منچستریونایتد" (۵۹،۴۴۰) بار قرار دارند. مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا بر اهمیت عدم استفاده از رمزهای واضح تأکید کرده و از کاربران خواست فوراً چنین رمز عبورهایی را تغییر دهد.

دکتر یان لووی، مدیر فنی NCSC، گفت: "هیچکس نباید برای اطلاعات مهم از رمزهای عبوری چون مانند نام خود یا تیم فوتبال مورد علاقه اش استفاده کند. توصیه می‌کنیم ترکیبی از سه کلمه تصادفی که در ذهن شما می‌ماند بهره گیرد و در این مورد کمی خلاق باشید تا مردم نتوانند رمز عبور شما را حدس بزنند."

بنابراین، طرفداران لیورپول، اگر می‌خواهند رمز عبور خود را تغییر دهند، احتمالاً بهترین انتخاب "کینگ کنی" یا "استانبول ۲۰۰۵" نیست.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس