کد خبر 952747
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
منچستریونایتد

منچستریونایتد به فاصله ۴ روز، شکست سنگین دیگری را متحمل شد.

به گزارش مشرق، در یکی از مسابقات هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر یکشنبه و از ساعت ۱۷ (به وقت تهران) اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان منچستریونایتد بود که این مسابقه در پایان با برتری ۴-۰ اورتون به پایان رسید تا شانس‌های یونایتد برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا کمتر از قبل شود.

اوله گونار سولسشائر تیمش را با آرایش ۳-۳-۴ و با این ترکیب به میدان فرستاد:

ده‌خیا؛ لیندلوف، اسمالینگ، جونز، دالوت؛ پوگبا، ماتیچ، فرد؛ رشفورد، مارسیال، لوکاکو

منچستریونایتد با ۳ تغییر نسبت به شکست ۳-۰ بازی سه شنبه شب مقابل بارسلونا پای به این میدان گذاشته بود. یانگ، مک‌تومینای و لینگارد از ترکیب خارج شده بودند و جای این بازیکنان را به ترتیب دالوت، ماتیچ و لوکاکو پر کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

شروط پوگبا و دخیا برای تمدید با منچستر

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۳ به گل هم رسید. پرتاب اوت لوکا دینیه در محوطه جریمه با ضربه سر کالورت لوین روی خط محوطه شش قدم به ریچارلیسون رسید تا مهاجم برزیلی با یک برگردان تماشایی دروازه ده‌خیا را باز کند. با این گل، دروازه منچستریونایتد برای یازدهمین بازی متوالی باز شد و شیاطین سرخ آخرین بار در مقابل دیگر تیم مرسی سایدی (لیورپول) موفق به کلین شیت شده بودند.

اورتون در دقیقه ۲۸ به گل دوم هم رسید. استفاده نامناسب بازیکنان یونایتد از ضربه کرنر اورتون را در موقعیت ضد حمله قرار داد. ادریسا گیه با پاس خود در میانه‌های میدان گیلفی سیگوردسون را صاحب توپ کرد و او نیز بعد از چند متر حرکت با توپ، با آوردن توپ روی پای راست ضربه خود را روانه دروازه کرد که این ضربه با استفاده از جایگیری اشتباه داوید ده‌خیا وارد دروازه یونایتد شد.

بازی در نیمه اول در حالی با برتری ۲-۰ اورتون به پایان رسید که تافی ها کاملاً تیم برتر میدان بودند. در مقابل تنها ۳ شوت منچستریونایتد، بازیکنان اورتون ۱۰ بار با شوت‌های خود دروازه یونایتد را تهدید کردند (۴ ضربه در چارچوب) ضمن آنکه یونایتد هیچ شوت در چارچوبی نداشت تا جوردن پیکفورد نیمه نسبتاً آرامی را سپری کرده باشد.

وضعیت در نیمه دوم نیز تغییری نکرد و اورتون دو بار دیگر نیز دروازه یونایتد را گشود. کرنر ارسالی اورتون در دقیقه ۵۶ با مشت داوید ده‌خیا از محوطه جریمه خارج شد. دینیه بی درنگ با شلیک پای چپ خود توپ را از بین بازیکنان متعدد حاضر در محوطه عبور داد و آن را به گوشه سمت چپ دروازه یونایتد فرستاد تا نتیجه بازی ۳-۰ شود.

اورتون در دقیقه ۶۴ به گل چهارم هم رسید. پاس سیگوردسون از بین پاهای لیندلوف رد شد تا تئو والکات، بازیکن تعویضی اورتون با ده‌خیا تک به تک شود. ستاره انگلیسی نیز با ضربه بغل پای راست خود دروازه بان اسپانیایی را مغلوب کرد تا تابلوی نتایج، نتیجه‌ای باورنکردنی را نشان دهد.

این مسابقه با پیروزی ۴-۰ اورتون به پایان رسید تا منچستریونایتد با تحمل پنجمین شکست متوالی دور از خانه خود در تمامی رقابت‌ها، ۶۴ امتیازی باقی مانده و در همان رده ششم بماند. شیاطین سرخ اکنون با انجام یک بازی بیشتر، دو امتیاز کمتر از تیم رده چهارم (آرسنال) دارند و با توجه به برنامه بازی‌های باقی مانده (دیدار در مقابل منچسترسیتی و چلسی) نمی‌توان شانس چندانی را برای حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل بعد متصور بود.

اورتون نیز با این پیروزی درخشان ۴۹ امتیازی شد و با جهشی بلند، خود را به رده هفتم جدول رساند. البته شاگردان مارکو سیلوا نسبت به واتفورد و وولوز یک بازی بیشتر انجام داده اند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس