کد خبر 953253
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
رضا اطری

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران، مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد و برای نخستین بار طی سال‌ها حضور در تیم‌های ملی در یک رویداد رسمی به مدال طلا رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در "شی آن" چین در جریان است، رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز آسیا و بازی‌های آسیایی در دیدار نهایی مقابل کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از کره شمالی با نتیجه ۹ بر ۳ به برتری رسید و اولین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

بیشتر بخوانید:

احتمال تعلیق کشتی ایران

اطری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۴ بر ۴ حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک از سد محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

بهمن تیموری در وزن ۷۹ و رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم دو کشتی‌گیر دیگر ایران در ۵ وزن نخست هستند که برای کسب مدال طلا به مصاف رقبایشان می‌روند. پیمان بیابانی در ۶۵ و یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس