کد خبر 952828
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
شبکه چهار

شبکه چهار سیما با برنامه «کتاب۴» در ایام برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می دهد.

به گزارش مشرق، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود و شبکه چهار سیما با ویژه برنامه «کتاب۴ پلاس» به تهیه کنندگی حسین پورصلعی نایینی رویدادهای این نمایشگاه را به تصویر می کشد.

به گفته پورصلعی، برنامه «کتاب۴ پلاس» به صورت مستقیم از محل برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، روزانه در چهار نوبت پخش روی آنتن می رود.که سه آیتم به صورت زنده و آیتم چهارم در قالب مستندگونه به صورت تولیدی پخش می شود.

پورصلعی درخصوص انتخاب نام برنامه گفت: «کتاب ۴» یکی از برنامه های قدیمی و خوش سابقه شبکه ۴ در حوزه کتاب است که قدمتی حدود ۲۰ ساله دارد، و اکنون نیز به صورت هفتگی و ثابت از شبکه چهار سیما پخش می شود، به همین منظور نام  «کتاب۴ پلاس» را به بخش نمایشگاهی کتاب۴ اختصاص دادیم.

پورصلعی افزود: اجرای برنامه را جعفر فریدزاده، عصمت همتی و شاهین شرافتی به صورت مشترک بر عهده دارند و روزانه در سه نوبت پخش زنده با مسئولان برگزاری نمایشگاه ، نویسندگان ،ناشران، نوقلم ها و مهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب گفتگو می کنند.

تهیه کننده «کتاب۴ پلاس» در ادامه به قسمت تولیدی برنامه اشاره کرد و گفت: این بخش در قالب مستندگونه تولید می شود و رخدادهای روزانه نمایشگاه کتاب و حواشی نمایشگاه را در مدت زمان ۱۵ دقیقه به تصویر می کشد.

پورصلعی در خصوص زمان پخش برنامه گفت: «کتاب۴ پلاس» از روز ۴ اردیبهشت ماه و همزمان با پرپایی نمایشگاه پخش آن شروع و تا پایان این رویداد فرهنگی در مجموع با ۴۴ آیتم همراه مخاطبان شبکه دانایی و خرورزی می شویم. برنامه هر روز در ساعت های ۱۲، ۱۴:۴۵ و ۱۷ به صورت زنده و ساعت ۲۳ به صورت تولیدی پخش می شود. شایان ذکر است در اولین قسمت برنامه که روز چهارشنبه است، آیتم شبانه ساعت ۲۰:۳۰ تقدیم مخاطبان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس