کد خبر 952288
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
متهمان

زورگیران خشن که هنگام سرقت از یک مسافر او را تا یک قدمی مرگ کشانده بودند به تصور اینکه مرده است وی را در یک قبر خالی انداخته و فرار کردند اما مرد خوش شانس به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

به گزارش مشرق، چند روز قبل شخصی هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشف بدن نیمه جان مردی ناشناس داخل یکی از قبرهای قبرستانی در اطراف تهران خبر داد. او گفت: روز گذشته پدرم فوت کرد و صبح امروز مراسم کفن و دفنش بود. صبح زود برای عزاداری و انجام کارهای تشییع او به قبرستانی که در یکی از روستاهای اطراف تهران است رفتم. اما در کمال ناباوری داخل قبر پدرم که کنده بودند مردی زخمی را دیدم. او ادامه داد: ابتدا فکر کردم که او فوت کرده است. اما وقتی نزدیک‌تر رفتم متوجه شدم که بدنش هنوز گرم است و به سختی نفس می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نجات از چند قدمی مرگ

به‌دنبال این تماس بلافاصله مأموران اورژانس و پلیس راهی قبرستان شده و با بدن نیمه جان مردی مواجه شدند که بشدت مجروح شده بود. مرد جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی نسبی راز آدم‌ربایی و سرقتی خشن را برملا کرد.

 او گفت: شب حادثه از محل کارم به خانه برمی‌گشتم. در کنار خیابان به انتظار ماشین ایستاده بودم که خودروی پژویی در مقابلم توقف کرد. خودرو به غیر از راننده دو سرنشین دیگر داشت که تصور کردم آنها هم مسافرند.

من روی صندلی عقب نشستم و به راه افتادیم. پس از طی مسافتی مرد جوانی که کنار من نشسته بود با تهدید چاقو از من خواست تا هر چه پول نقد دارم به او بدهم و کارت عابر بانکم را هم در اختیارشان قرار دهم. اما من مقاومت کردم و آنها هم دست و پای مرا با تهدید چاقو بستند و بشدت مرا کتک زدند.

400 هزار تومان پول نقدی که داشتم را به آنها دادم و بعد هم رمز کارت عابر بانکم را گفتم. آنها هم با کارت من به چندین مغازه پارچه فروشی، ابزار فروشی و طلافروشی رفته و با پول‌های من خرید
کردند.
 

بدن نیمه جان در گور خالی

از آنجا که خیلی کتکم زده بودند حالم خیلی بد بود. برای همین به‌سمت خارج از تهران حرکت کردند. نمی‌دانم چقدر طول کشید تا خودرو را نگه داشته و مرا دست و پا بسته داخل گودالی انداختند که بعداً متوجه شدم قبر یک پیرمرد بوده که همان روز فوت کرده است. 12 ساعت داخل قبر با مرگ دست و پنجه نرم کردم تا اینکه خانواده پیرمرد برای برگزاری مراسم خاکسپاری به آنجا آمدند و بدن نیمه جان مرا پیدا کردند. با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف قبرستان رفتند اما موفق نشدند هیچ ردی از سرنشینان خودرو به‌دست آورند.
 

دستگیری عاملان شکنجه
 

در ادامه تحقیقات مشخص شد که گوشی تلفن همراه مالباخته توسط مردی در شهریار خریداری شده است. کارآگاهان بلافاصله به سراغ مرد جوان رفته و او در بررسی‌ها گفت: گوشی تلفن همراه را چند روز قبل از دزد سابقه‌داری خریداری کرده‌ام. با به‌دست آمدن هویت دزد سابقه‌دار، کارآگاهان به سراغ او رفته و سارق را بازداشت کردند.

دزدسابقه‌دار در تحقیقات گفت: من به همراه دو نفر از دوستانم سوار بر خودروی پژو در خیابان‌های پایتخت حرکت می‌کردیم و با دیدن طعمه مناسب او را به‌عنوان مسافر سوار می‌کردیم. بعد از طی مسافتی با تهدید چاقو پول و وسایل نقدشان را سرقت کرده و رمز کارت‌های عابر بانکشان را می‌گرفتیم و با آنها کالا خریداری می‌کردیم. او ادامه داد: آخرین فردی را که سوار کردیم بشدت مقاومت کرد که مجبور شدیم او را کتک بزنیم. فکر کردیم مسافر جوان زیر شکنجه‌های ما جان داده است برای اینکه ردی از خودمان باقی نگذاریم جسدش را داخل قبری که خالی بود انداختیم و فرار کردیم.

با اعتراف متهم جوان دو همدستش نیز بازداشت شده و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکی‌ها ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    133 4
    اگر اسمی از عدالت باقی مانده باشد ، باید این زورگیران اعدام شوند اما صد افسوس که هر روز باعث تجری و گستاخی مجرمین می شویم
    • قاضی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
      36 0
      اعدام؟! دستگاه قضا مطمئنا چندین بار این جنایت کاران را گرفته و بعد ازاد کرده، اول باید قاضی ایی که با چند فقره سرقت و تهدید به قتل این متهمین، آنها را رها کرده یا بدون توجه به سوابق، حکم نازل داده، اعدام کنند بعد این جنایتکاران را.
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
      8 3
      آفرین به این امنیت. روحانی متشکریم.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    86 1
    هر سه را اعدام کنید
  • سید IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    73 6
    مقاومت چرا کردی؟؟؟انسان عاقل و زیرک.به خاطر 400 هزار و دو میلیون با یک باند خطرناک وحشی درگیر نمیشه.جون خودت عزیز تر بود بعدا شکایت میکردی.توصیه من و حتی پلیس که بارها گفته در مقابل زورگیر و سارق مسلح اراذل مقاومت نکنید.خدا لعنت کنه همه اراذل و اوباش رو.فقط اعدام باید بشن.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    67 4
    اینایی که سابقه دزدی دارن باید از حکم قطع دست استفاده بشه تا کسی جرات نکنه دزدی کنه.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    65 1
    پس از 6 ماه زندانی شدن ، آزاد می شوند و به آغوش گرم دوستان مجرم خود بازگشته و دوباره اعمال جنایتکارانه شان را ادامه می دهند - براستی مگر اینچنین افرادی در اسلام حکم مفسد فی الارض را ندارند ؟؟؟!!!!!
  • DE ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    51 0
    یکسال میرن زندان و دوباره آزاد و روز از نو! آخه چه زمانی قوانین اونقدر بازدارنده میشه که کسی فکر اینجور جنایات رو نکنه؟؟
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    43 0
    زندان برای این حیوانات کافی نیست.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    44 4
    مملکت نابود شده!؟این هم ازامنیت وثبات
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    38 0
    پس مشخصه اگه بخوان به راحتی می تونن دزدا رو پیدا کنند.
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    32 0
    چرا اینهارا معدوم یا دار نمی زنند تعجب آور است قضات کشور نسل اینها را از زمین بکنند.
  • وطن دوست BE ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    39 4
    اگر قوانین اسلامی اجرا بشود اول فساد و دزدی در هر سطحی کم و از بین میرود و دوم اگر دست این دزد بار اول قطع شده بود فکر دزدی دیگه نمیکرد -- سیستم سرمایه داری خاص همینه ... خواص میخورند و میبرند عوام به جون هم میفتند !
  • علی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    22 0
    اعدام کنید این نامردهای پست فطرت رو و جامعه رو از وجود این کثافتها پاک کنید.
  • پارسا IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    36 0
    حالا ببین چند ماه طول میکشه تا محاکمه بشن. به خدا فاجعست .
  • العفو IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    3 11
    سلام دوستان چرا همگي اعدام را مد نظر قرار داديد . جالب سال1397 تمام شد كمي دقت بشه حكم هر شخص نسبت به خودش چيست . حرام نخورديم . خطا نكرديم . تحريم نون نداد تحريم نون نگرفت تا باعث شه ما هم خطا كنيم . جواناني خطا كردند و اشتباه .شايد حالا كه ما حرف مي زنيم اون جوانان قبل نباشند . ملاك حال فعلي افراد است پس اعدام هرگز فقط ببريد اردوگاه كار اجباري در سالمندان و سيل ووو . بايد از انها كار خواست . بهتر هر كدام را مسئول تميز كردن توالت پارك و زندان كرد و سالمندان را تميز كنند . از زنداني در اباداني كشور استفاده بشه نه بدتر كردن حال فعلي
  • رشت IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    4 11
    حکم اعدام به خاطر باز تاب منفی جهانی و عدم کار کرد مثبت در مجرمین برای اصلاح جامعه موثر نیست . باید یک اردوگاه کار تاسیس شود و مجرمین خطرناک را در انجا با کمترین امکانات زندگی و کار طولانی ادب کرد و آوازه این اردوگاه با شرایط ویژه ان به گوش همگان برسد و حساب کار دست افراد مستعد خلاف بیاید و بدانند که بعد خلاف به زندان نمیروند که مفت بخورند و بخوابند با تشکیل باند در زندان و تهدید قربانیان بعد از مدتی آزاد شوند و ادامه اعمال شان را با جسارت پیگیر شوند .
  • علیرضا IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    8 0
    نمی دونم چرا در مملکت ما قانون اجرا نمی شود لااقل برید از کشورهای اسلامی دیگر یاد بگیرید که با دزد چگونه رفتار می کنند ، اسلام می گوید قطع دست و ... اینگونه افراد باید اعدام شوند ، اگر یکی اعدام شود بقیه حساب کار دستشان خواهد آمد ، تا در مملکت ما بی قانونی بیشتر از قانون اجرا شود همین آش و همین کاسه است
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    8 0
    آزاد شدن انشا الله دیگه؟ این جوان ها(وحشی ها بهتره) معمولا می رن اون تو استراحت می کنن یه سری از دوستان دیگه تجربه کسب می کنن میان بیرون دفعه بعد راحت تر می کشن
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    12 1
    کلانتری اینها را تحویل دادگاه می دهد مامور هنوز بر نگشته به کلانتری می بیند که دزد ازاد شده و دارد می رود
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    9 0
    اینها که دزد معمولی نیستن.حاضرن برا پول ادم بکشن.اینا دیگه ادم نمیشن اعدامشون کنن بهتره
  • محمدی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    10 0
    اعدام کنید گور بابای حقوق بشر
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    8 1
    متاسفانه سروصدای رسانه های بیگانه تیغ عدالت رابشدت کند کرده هرکدام ازاینهارااعدام کنن ازفردا سروصدای رسانه هابلند است که فعال حقوق بشرراگشتن
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    4 0
    بی پدر مادرها عوضیها و بوق بوق بوقها
  • فرشید IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    4 0
    زندانها را از حالت هتل بودن دربیارید.زندان باید اینقدر سخت ووحشتناک و غیر قابل تحمل باشه که از ترسش کسی جرات خلاف کردن نداشته باشه.نه اینکه بره بخوره بخوابه وچاق وتپل بشه و نقشه های پیچیده تری برای دزدی وجنایت بکشه.
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
      0 0
      صد درصد درسته
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    1 4
    دنیای وحشی گریست ریسشم ترامپه مفسد را با قطعیت
  • صدای عدالت IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    5 1
    بهترین گزینه: ابتدا پرونده اونا بررسی بشه قاضی رو که اونا رو آزاد کرده + اون افراد رو به زندان ببرن و بعد از یه پزشک عادل بخوان برا هر کدوم 2 آمپول هوا بزنن و فرداش تحویل خانوادشون بدن و بگن مریض بودن و مردن ببرید دفنشون کنید.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    5 2
    یه وقت بالاتر از گل بهشون نگید بعضی از انگلای سلبریتی و بهایی های بی مایه جاسوس اسراییل و ... ناراحت می شن
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    1 0
    در آن تاریکی شب در قبرستان قبض روح نشد ؟خدا رحم کرد .خدا ایشان را نگه داشت تا آن وحوش به سزای عمل خود برسند .
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    1 3
    بااعدام هیچی درست نمیشه..پس چرا اختلاس گرهای بزرگ را اعدام نکردن ...اونها اقا زاده اند ....
  • شاهرخ US ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    4 1
    خدا لعنت کنه که مردم را از خدا دور کردید اینایی که میگن اعدام باید نصف کشور بالای 16 اعدام بشن یکی باخشونت مثل اینا یکی با کت وکراوات یکی هم با حالا بماند دردند جان هرکه دوست داری حذفش نکن دلمون خونه از دزدی هایی که بماند خونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس