کد خبر 952014
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
قتل نمایه

معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ، از بازداشت یک قاتل پیش از فرار از کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، ساعت ۲۲:۳۰ مورخه ۹۷/۰۱۲/۰۹ وقوع درگیری منجر به جرح در مقابل یکی از برجهای مسکونی محدوده دریاچه چیتگر به کلانتری ۱۸۱ عوارضی اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری مشخص شد فردی حدوداً ۲۸ ساله به علت اصابت جسم تیز به ناحیه چپ قفسه سینه دچار جراحت شدید شده که بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و این شخص به بیمارستان منتقل شد.

با وجود انجام اقدامات درمانی، در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد مورخه ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ به کلانتری ۱۸۱ اعلام شد که این شخص فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک شوهر؛ به بهانه «جادوگری»

به این ترتیب پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات میدانی از همان شب حادثه از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

در تحقیقات از همراهان مقتول مشخص شد که مقتول و همراهانش، در مورخ ۹۷/۱۲/۰۹ به عنوان کارگر یک شرکت حمل و نقل از منطقه ی شهریار اقدام به جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل یک خانم به یکی از برجهای مسکونی در محدوده دریاچه چیتگر کرده اما در پایان کار بر سر میزان هزینه اسباب‌کشی با این خانم اختلاف پیدا کرده است.

برابر اظهارات شاهدان صحنه جنایت (همراهان مقتول) مشخص شد، مقتول با حضور یکی از بستگان این خانم، با وی درگیر شده و از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.

با شناسایی امیر (۳۰ ساله) به عنوان عامل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی موفق به شناسایی محل سکونت وی در شهرستان اسلامشهر شده و در مراجعه به این محل اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت، همان شب از محل سکونت خود نیز متواری شده است.

تحقیقات و اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری امیر ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند متهم به استان سیستان و بلوچستان، منطقه ایرانشهر متواری شده و قصد داد تا چند روز آینده به صورت غیرقانونی از کشور خارج شود.

بلافاصله هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی انجام و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به شهرستان ایرانشهر اعزام شدند و سرانجام در مورخ ۹۸/۰۱/۲۸ متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

امیر در همان تحقیقات اولیه به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت با سلاح سرد اعتراف کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: " شب حادثه ۹۷/۱۲/۰۹ به قصد رفتن به میهمانی از تهران خارج شده و می‌خواستم به باغ تالار یکی از دوستان خود در منطقه شهریار بروم که خانم … با من تماس گرفت و عنوان کرد با کارگران حمل و نقل اسباب و اثاثیه درگیر شده است.

وی افزود: بلافاصله مسیر حرکت خود را به سمت دریاچه چیتگر تغییر داده و خودم را به آنها رساندم، پس از پیاده شدن از خودرو ابتدا با کارگران درگیری لفظی پیدا کرده بودم اما با بالا گرفتن درگیری، در یک لحظه با برداشتن چاقو از داخل خودرو یکی از آنها را با چاقو زدم که همانجا روی زمین افتاد و من نیز به سرعت فرار کردم.

وی ادامه داد: پس از متواری شدن از تهران قصد داشتم تا از طریق دریا به یکی از کشورهای عرب حاشیه خلیج‌فارس متواری شوم اما چند ساعت قبل از حرکت دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با دستگیری و اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت توسط بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    8 1
    خانم گدای خسیس.خانه کنار دریاچه چیتگر بالای 1 میلیارده خیلی بیشتر تو به خاطر 50 هزار یا 100 هزار درگیر شدی.کارگر باهاش طی کنی همون رو میگیرن این تو بودی که گدابازی در اوردی.
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      5 0
      بخاطر ۵۰ هزار مرد بدبخت را کشانده به مشاجره و باعث قتل هم شده امان اامان امان از دست این زن ها
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
      3 8
      حالا چون خانه اش بالای یک میلیارد است باید پول مفت به هر دزدی بده و دزد پروری کنه ؟! همین کژ مغزی های امثال شماست که باعث شده هیچ کس به حق خودش قانع نباشد
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    8 0
    عجب عجوزه ای بوده این مثلا خانوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس