حشد شعبی

تقارن این هجمه سنگین تبلیغاتی با اجرایی شدن دستاوردهای چشمگیر اقتصادی سفر روحانی به عراق و گشایش‌هایی که در حوزه تحریم ایجاد می کند، نشان از فعال شدن تمام‌قد هسته‌های جنگ روانی دشمن در داخل کشور دارد.

سرویس سیاست مشرق - سفر حسن روحانی به عراق در اسفندماه سال گذشته، واجد دستاوردهای چشمگیری بود که البته مقدمات و بسترهای آن به واسطه سال‌ها حضور و همراهی نیروهای نظامی و غیرنظامی ایران در کنار ملت عراق، در اوج فتنه‌های بزرگی چون غائله داعش مهیّا شد.

امضای ۵ توافقنامه تجاری و اقتصادی مهم با عراق در شرایط اعمال جنگ اقتصادی علیه کشور، رایگان شدن روادید میان دو کشور، طرح بسیار مهم لایروبی مشترک اروندرود، توافق بر سر اجرای توافق الجزایر، بخشی از دستاوردهای این سفر بود.

اما مهم‌ترین دستاورد اقتصادی این سفر، رساندن مبادلات تجاری به ۲۰ میلیارد دلار و موافقتنامه تعرفه ترجیحی بود که می‌تواند امتیاز ویژه ای برای کالاهای ایرانی در بازار متنوع و رقابتی عراق محسوب شود.

به علاوه، در روز دوم سفر روحانی به عراق عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی ایران، در مقر بانک مرکزی عراق حاضر شد و بخشی از طلب ایران بابت صادرات برق به عراق را دریافت کرد که به حساب خزانه داری کشور واریز شد. گفته می‌شود طرف ایرانی ۲۰۰ میلیون دلار که بخشی از بدهی‌هایش محسوب می‌شود را از طرف عراقی دریافت کرده است. همچنین امضای توافقنامه‌ای میان دو طرف برای افتتاح حساب برای تجار با پول ملی کشورها از دیگر توافقات دوجانبه دو کشور بود.

اهل فن و کارشناسان اقتصادی به خوبی می‌دانند که در شرایطی که آمریکا و متحدانش و به طور خاص اروپای خیانتکار در حال تحمیل سنگین‌ترین رژیم تحریمی تاریخ بر کشور هستند، باز شدن باب مبادلات مالی با کشور دوست و برادر عراق، با پیوندها و علقه‌های تاریخی دو ملت، چه آثار و نتایج بزرگی برای ایران در پی خواهد داشت.

در چنین شرایطی، به ناگهان بر سر یک رویداد کاملاً تحسین‌برانگیز و شایسته، یعنی ورود گروه‌هایی از «بسیج مردمی عراق» (حشد الشعبی) با امکانات و تجهیزات و اقلام مورد نیاز، برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده ی ایرانی، هجمه سنگین تخریب و جنگ روانی (در یک هماهنگی عجیب و مشکوک بین رسانه‌های ضدانقلاب خارج از کشور) و هسته‌های پیوسته‌ی آن‌ها در جریان‌ها و رسانه های داخلی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.

سیل اخبار دروغ درباره انگیزه‌های حضور حشد الشعبی، تهمت‌های ناجوانمردانه به نهادهای انقلابی کشور و برادران عراقی در حشد (که با همه داشته‌هایشان و مخلصانه برای امداد پا به میدان گذاشته‌اند) در کنار سیل و سیلاب طبیعی جاری شد تا همدلی شکل‌گرفته میان دو ملت بر سر مقابله با سیل را تخریب و تباه کنند. یک روز یکی از اهتزار پرچم عراق در میدان آزادی می‌گوید (که مربوط به مراسم استقبال از سفر تاریخی نخست وزیر عراق در سال گذشته بود)، یکی از همکاری نیروهای حشد الشعبی و جنبش نجباء با سپاه برای «سرکوب»! سیل زدگان، دیگری از ورود عراقی‌ها برای جلوگیری از سرازیر شدن سیل به عراق، دیگری از اشغال نظامی! ایران توسط عراق و....

در این میان، در کمال تأسف، خبرگزاری‌های دولتی ایرنا و ایسنا با انتخاب تیترهای مغرضانه و شیطنت‌بار و پرسیدن سوالات جهت‌دار از برخی مسؤولان، خود بازیگر این هجمه تبلیغی مسموم و خطرناک می‌شوند. اگر خبرگزاری ایسنا با انتخاب تیتر «ورود یکان مهندسی حشد شعبی به ایران برای مقابله با جاری شدن سیل به سمت عراق»، از آغازکنندگان این هجوم تبلیغاتی بود، خبرگزاری ایرنا با انتشار مصاحبه‌ای کاملاً جهت‌دار و تنظیم مغرضانه گفتگو با علی ساری، نماینده اهواز در مجلس، همین خط را پی گرفت. به این بخش از مصاحبه ایرنا با علی ساری دقت کنید:

" نماینده اهواز در پاسخ به این سوال که آیا این نیروها، ادوات جنگی و نظامی هم همراه خود دارند یا خیر می‌افزاید: من در این زمینه نمی‌توانم اظهارنظر کنم، چون اطلاعاتی ندارم.

ساری درباره نهاد هماهنگ‌کننده نیروهای حشدالشعبی توضیح می‌دهد: معمولاً هماهنگی در این سطح باید از طریق حوزه خارج از کشور یعنی سپاه قدس باشد، اما اینکه از کدام مسیر هماهنگی حضور آن‌ها انجام شده، من درباره آن اطلاعاتی ندارم."

اما توضیح تکمیلی ایرنا در انتهای این مصاحبه هم بسیار قابل تأمل بود:

" سازمان حشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی مهندسی این سازمان روز پنجشنبه گذشته برای منحرف کردن جریان سیل و حفاظت از مناطقی از عراق که احتمال آب‌گرفتگی در آن‌ها می‌رود، وارد خاک ایران شده است. در این بیانیه آمده است: ورود نیروهای حشدالشعبی به خاک ایران به‌منظور حفاظت از مناطق عراق، به‌خصوص شهر عماره، مرکز استان میسان از ورود سیل است." [۱]

البته تفرقه‌افکنی و فتنه گری رسانه‌هایی چون بی بی سی، من و تو، صدای آمریکا، ایران اینترنشنال و.... در موضوع سیل و بحران‌های طبیعی دیگر در کشورمان، به واسطه سرشت و بافت مزدوری آن‌ها و مأموریت‌های تعریف شده برای آن‌ها، هیچ‌گاه دور از انتظار و تعجب‌برانگیز نیست، چون این سازمان‌ها در حقیقت نه «رسانه» که پیوست‌های تبلیغاتی سازمان‌های جاسوسی کشورهای متخاصم با جمهوری اسلامی هستند و کارویژه‌های تعریف‌شده‌ی آن‌ها ایجاد گسل‌های اجتماعی، تشدید تقابل‌های سیاسی، فرهنگی، دینی و قومی، تخریب امنیت روانی ایرانیان، ترور رسانه‌ای افراد و نهادهای وابسته به نظام و سیاهنمایی مفرط و بیمارگون با هدف «فروپاشی» ذهنی و روانی ملت ایران است.

اکانت‌های توئیتری که از سرزمین‌های اشغالی هدایت می‌شوند، نقش مهمی در این هجمه سنگین تبلیغاتی دارند

اما آن‌چه این بار به شکلی بدیع جلوه‌گر شد، هماهنگی و همنوایی آشکار و صریح برخی رسانه‌ها و چهره‌های وابسته به جریانات خاص سیاسی داخلی با رسانه‌های ضدانقلاب است.

بیشتر بخوانید:

فتنه‌انگیزی میان ایران و عراق این بار با بهانه سیل + تصاویر

همه این هجمه‌ها در حالی است که دست‌کم خود مسؤولان دولتی به خوبی آگاه هستند که در شرایطی که ایالات متحده و شرکای آن به دنبال بستن همه روزنه‌های تجاری و اقتصادی به روی ایران هستند و از سوی دیگر فشارهای سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی فراوانی بر کشورهای طرف معامله ایران وارد می‌کنند تا مراودات قطع شود، همراهی و همکاری از سنخ همکاری بغداد با تهران، چه اندازه برای مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه اساسی و حیاتی است و قطعاً واشینگتن از همه کانال‌های خود برای اعمال فشار بر مقامات بغداد استفاده می‌کند.

حتی اگر صرفاً از نظرگاه اقتصادی به ماجرا نگاه کنیم (و جهات مهم‌تر سیاسی و اعتقادی و نظامی را فعلاً در نظر نگیریم) با توجه به نقش عراق در نقشه‌ی ضدتحریمی جمهوری اسلامی و تلاش‌های در حال انجام از سوی مقامات بانکی و اقتصادی کشور برای انتقال هاب مبادلات ارزی ایران از دوبی به عراق (و طبعاً جایگزینی درهم با دینار عراق)، کاملاً مشخص است که کسانی که در داخل، آب در آسیاب «عراق-ستیزی» می‌ریزند و به ناحق و با ناجوانمردی، حرکت ممدوح و تحسین‌برانگیز نیروهای حشد الشعبی برای امدادرسانی به همسایگان ایرانی را دستاویز تخطئه و تخریب روابط دو ملت قرار می‌دهند، در خطی مشکوک در واقع «خودتحریمی» بیشتر و بسته شدن کانال‌های مقابله با تحریم را در چشم‌انداز دارند.

اینکه به ناگهان فلان «سلبریتی» یا «فعال» سیاسی که از هیچ فرصتی برای تخطئه‌ی ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس گذشت نمی‌کنند، مدعی و مبلغ «غیرت» و «تعصب» ملی و میهنی شده‌اند و مستقیم و غیرمستقیم کد برخوردهای زشت و زننده با مهمانان امدادگر عراقی را می‌دهند و بر شکاف‌های اختلافات قومی و مذهبی در مناطق سیل‌زده می‌نشینند، نشان از یک سناریوی هماهنگ و خطرناک دارد، همان سناریویی که امثال ترامپ، پومپئو، بولتون و برایان هوک برای به زانو درآوردن ملت ایران، آن را پیوست تبلیغاتی تحریم‌های ظالمانه‌ی خود قرار داده‌اند: ایجاد و تشدید دوقطبی و شکاف با حاکمیت در همه حوزه‌ها و به صورت بلاوقفه.

شکی نیست که شبکه دشمن در داخل و فریب‌خوردگان این شبکه، امروز بیش از همیشه فعال شده‌اند تا طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در اتاق‌های فکر واشینگتن و لندن و تل آویو، همه‌ی شرایط را برای اثرگذاری حداکثری تحریم‌های نامشروع نظام سلطه آماده کنند. در کنار انتظار هشیاری و مراقبت کامل از دستگاه‌های نظارتی، از مخاطبان رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی هم انتظار می‌رود که با چشمان باز و آگاهی، مراقب سناریوهای جنگ روانی دشمن و عوامل خارجی و داخلی آن باشند که بیش و پیش از هر چیز، به دنبال تخریب همه‌ی روزنه‌های مقاومت در برابر تحریم و تشدید حداکثری فشارها بر ملت بزرگ ایران هستند، تا خدای ناکرده خود تبدیل به پیاده‌نظام پروژه‌ی «خودتحریمی» تبدیل نشوند.

 

[۱] http://www.irnaplus.ir/fa/news/3788/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    رابطه اصلاح طلبان با آمریکا دقیقا مشابه رابطه حزب توده است با شوروی. هر کس و هر گروه و هر دولت که در سراسر کره زمین خلاف منافع آمریکا قدمی بردارد از نظر اصلاح طلبان مغضوب و منفور است. حالا آن گروه می خواهد حزب الله و حشد الشعبی باشد و یا مادورو و چاوز باشد. راه حل حزب توده فقط اعدام گسترده اعضای آن بود. راه حل غده سرطانی اصلاح طلبی هم دقیقا همان است.
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      80 97
      اخوی چرا "کوروش" بگو داریوش و رستم و اسنفدیار ایرانی اصیل کورش نیست
    • سید IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      نکته بسیار جالب و هوشمندانه و دقیقی بود.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      چه بلایی سراین حشمت الله طبرزدی آوردند .کسی جانبازجنگ است واولین کسی بود که درنشریه پیام دانشجولفظ امام برای رهبری به کاربرد...
    • احمد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      بلای خاصی سرش نیاوردن جناب 14:29، اون موقع تو افراط بود، الان تو تفریطه. مثل بقیه اصلاحطلبان که از دیوار سفارت آمریکا بالا می رفتن، الان می خوان با کدخدا ببندن و رستگاری رو فقط در ایمان و تسلیم به کدخدا می بینن.
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      25 95
      طبرزدی دنیال حق بود اما توسط همین اصلاح طلبان گمراه شد و 180 درجه وارونه شد.
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      19 9
      دقیقا. باید حداقل هزار نفر از این بیشرفها رو اعدام کرد
  • بهزاد IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    سلام تنها راه مقابله با این هجمه ها ، (آگاه سازی مردممون از این فتنه هاست و بازتاب کمک ها با تصاویر کمک رسانی) مشرق ممنون بابت این گونه اخبار
    • احمد IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      28 11
      یکی نیست یه آلبانی نشین ها بگه شما دیگه چرا؟ مگه بیست سی سال نون و نمک صدام و عراق رو نخوردید؟
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    مشرق ایرانی ها از عراقی ها خاطره خوشی ندارند این را باور کن
    • توفان حقيقت IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      نه اينكه از امريكاييها و اروپايي ها و منافقين و وطن فروش ها دل خوش داريم.
    • هادی IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      از صدام و صدامیان .بترسید از روزیکه عراق را از ایران جدا کنند وصدامی دیگر بوجود آورند،آنوقت با چند عراده توپ تمام ساکنین شهرهای مرزی را عازم تهران میکنند
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      کینه جاهلی ،عده ای انسان نما تا قیامت ادامه دارد
    • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      چطور وقتی میگید با آمریکای تروریست نباید دشمنی کرد ویتنام و ژاپن رو مثال میزنید که بمبهای آمریکاییها رو فراموش کردند ولی اینجا واسه خدمت به ارباباتون صدام که عامل آمریکا بود رو میچسبونید به مردم عراق که همسایه و هم تبارمون هستن؟! دروغگوها
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      18 46
      ۰۹:۴۳ ..! شما از چنگیز، تیمور، اسکندر و ... تا بیا به بالا خوشت میاد! عجب
    • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      4 1
      عراقی ها یا بعثیها؟ عراقیها هر وقت رجوی قاتل مردم عراق را ایرانی گفتند ما هم آنها را بگیم!!
    • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      8 3
      هادی العامری که الان فرمانده بسیج مردمی عراق است زمان جنگ در کتر رزمندکان با صدام میجنگید!! الان خاطراتت خوش شد؟!!!
  • بهلول IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    خودشان فتنه به پا می کنند و دست از فتنه گری بر نمیدارند و کشور را تکه تکه می کنند . گرای تحریمها را به غرب و امریکا می دهند بعد همسایه های ما که برای کمک می ایند باز دست از لجن پراکنی برنمی دارند خدا لعنتتان کند که ادم نمشید حیوانات پست و دیوث
  • سید IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    دکتر شریعتی: شایعه را دشمن می سازد، منافق پخش می کند و احمق باور! به نظر شما از خدا دعای مرگ خواستن برای کدام یک سزاوارتر است!؟
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    #حشدالشعبی
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    امارات پشت این قضیه است چون ایران میخواد سرمایه اش به عراق منتقل کنه
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    وقتی یک کار درست اجرا می شه و دشمن دردش می گیره بعدش جیغ بنفش می کشه. حضور مذهبی ها و انقلابیون در یک اقدام ملی بدجوری دشمن رو کلافه کرده.
  • عباس IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    اینا خیلی بی شرف هستند مقصر ما بچه حزب الهی هستیم که داریم تحملشون میکنیم مقصر اون احمق هایی هستند که فریب اینا رو خوردن به مثل روحانی رای دادند
  • بصیرت IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    سازمان های امنیتی باید این خط نفاق را پیگیری کنند به سر شاخه های اصلی میرسند مخصوصا در ایسنا و ایرنا !!!!!!!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    چیه مزدوران آمریکا و اسرائیل؟!
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      29 59
      وای چقد مزدور منفی زن
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    خیلی خودتون رو دست بالا گرفیتن! برا شما وطن فروشها نیازی به حشدالشعبی یا حزب الله نیست همین بسیجیها دخلتون رو میارن!
  • ابراهیم NL ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    خدا لعنت کند این نفوذی های خیانتگار رو که بذر یاس و نفاق در جامعه می پراکنند.به امید ریشه کن شدن وجود ناوجودشان الهم عجل لولیک الفرج0 تا کور شود هر ان که نتواند دید این همبستگی ملتهای اسلامی رو
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    این جماعت نفهم هرکاری بکنی باز نفهمن
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    سلام بر برادران حشد الشعبی. سلام بر برداران فاطمینون. سلام بربرادران زینبیون. سلام و خداقوت به دوستان داخلی و خارجی ؛ دمتون گرم بابت همه چیز ؛شما با این کار بزرگتون هم محبت های ایران رو قدر شناسی کردند و هم کاری کردید که دشمن جای حساسش بسوزه و آب در دست رسشون هم نیست و این سوزش خیلیییی زیاد شده خخخ.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    قدمشون روی چشم با بصیرت ترین مردم حال حاضر
  • دیدگا IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    حواسمون رو به دشمن خارجی و آمریکا پرت کردن تا نفوذی هاشون از داخل ضربه بزنن!
  • kallhor IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    48 80
    واقعیتو میگن مردم . شما چرا سنگ این گروه رو به سینه میزنید پس اینهمه بسیجی کجان ....
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      32 28
      مردم؟ چرا دو ساعت هم که شده زبون خودتون رو از دهان مردم بیرون نمیکشید
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
      34 40
      شما چرا سنگ اون گروه رو به سینه میزنی ؟؟ بسیجی ها درمحل خدمت خود حاضر هستن ، شما و دوستان کجا تشریف دارید؟
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    38 96
    حب الحسین یجمعنا فی شده و الرخاء
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    همه اینها که مشرق نوشته میدونیم دیگه.این مدت متوجه شدیم همه اینها رو.چقدر دیگه باید نوشت؟بسه دیگه. مسئله برخورد کردن با این پادوهای آمریکای تروریسته که ما برخوردی نمیبینیم! برکناری و محاکمه پادوهای صهیونیست های تروریست باید زودتر انجام بشه.مشرق منتشر کن
  • محسن AE ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    با سلام خدمت میهمانان گرامی از کشور دوست عراق که درد مردم سیل زده را فهمیدند و برای کمک آمدند ولی این اصلاح طلبان و سلبریتی ها نفهمیدند . عامل بدبختی ملت ایران سلبریتی ها و احزاب هستند .
  • ابن الشهید IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    این جامعت خدشیفته تا ایران را ویران نکنند دست از دریوزگی آمریکا بر نمی دارند
  • رضا IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    اين فضاي ياس ، نااميدي و عدم اعتماد برخي جوانان امروزي به دولت و حكومت ناشي از فضاي مجازي بخش موبايلي است كه افسار گسيخته است. دولت بايد بخاطر بستن صفحات اينستاگرام مقامات سپاه پاسداران كل اينستاگرام را كه مروج بدحجابي و بي ديني است را در ايران فيلتر كند . اگر اونا نميذارن كه ما وارد اينستاگرام بشيم خب ما هم بايد كاري كنيم تعداد فالور هاي ايراني كم بشه تو اينستا. امروز جنگ اقتصادي و جنگ الكترونيك و مجازي در ايران جريان داره وقتي دشمن مغزها رو شستشو كرد آن وقت است كه به فكر اقدام نظامي مي افتاد. اينترنت خانگي نه ولي اينترنت موبايلي را فيلتر كنين لطفا
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    29 90
    گروهی فقط تو تلگرام و توئیتر و اینستاگرام نشستند و اراجیف میگن. نه میان کمک نه بیل میزنن نه کمک مالی میکنن و قتی هم کسی میاد کمک نمیذارن درود بر رزمندگان اسلام مرگ بر آمریکا اسرائیل و انگلیس مرگ بر منافقین و کفار
  • وطن پرست IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    26 17
    صدتا مقاله هم بری ..صداوسیما باید شبانه روز افکار عمومی توده ها رو حساس کنه...ی پیرمرد کشاورز نمیاد سایت وزین شما رو بخونه...!!!!
  • وطن پرست IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    28 60
    جبهه ی مقاومت باید دستکم ی شبکه خبری فارسی داشته باشه...!!!!
  • SE ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    اصحال طلبان از تهوع آور بودن به استفراغ تبدیل شده اند
  • وطن پرست IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    لااقل ازون اخوند امریکایی صهیونیستی الهیاری یادبگیرید...گیرسپیچ می ده به مخالفاش...تو برنامه ی زنده مدام با مخالفاش تماس می گرفت... شمام ولکن این خبرگزاری ها، افراد و اشخاص نباشید....در درجه ی اول خر روابط عمومی دولت و بگیرید...!!!!!!!
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    16 64
    از بیگانگان و غربی ها که توقعی نیست اما بعضی ها که اسم ایرانی رو خودشون گذاشتن واقعا پست و حقیر هستن هیچ بویی از شرافت نبردن فقط به دلیل اینکه اونها هم داخل ایران به دنیا اومدن بویی از وفا و مرام برده باشن و دشمن مردم به حساب نیان مگه مجاهدین خلق ایرانی نبودن که هزاران ایرانی رو شهید کردن لعنت به منافقین فعلی، با ظاهری جدید و شیک...
  • سعید یوسفی FR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    11 32
    گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
  • پويا IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    درود بر رزمندگان حشدالشعبي و فاطميون و حزب الله لبنان و بسيجيهاي مخلص و سپاهيان فداكار و دلاور ، دست همه اين عزيزان را مي بوسم و فقط خدا قدر اين زحمات مخلصانه و بدون چشمداشت را ميداند . سگ در خانه اين عزيزان كه اسم بردم شرف داره به تك تك سلبريتي ها و اصلاح طلبها و امثال مهناز افشار كه يك كپي احمقانه از هنرپيشه مبتذل زمان طاغوته
  • ناشناس IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    16 61
    در کشوری که شهدا ان را برپا داشتند وانقلابی هاراه ان ها راادامه میدهند و صوت گرانبهای رهبر عزیزمان که فرمودند ان معی ربی خداوند باماست ( نگرانی بنی اسراییل از امدن فرعون) چنان در دل مومنان اثر کرد که اگر تمام دنیا بر ما حمله کنند ملالی نیست خدا باماست
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    ما اصلا نگران این ادمهای خارج نشین بی هویت نیستیم اقا بزرگ اینها رضا ربع پهلویه شما تصور که این خاندان یک کار مفید درعمرشان انجام داده اند . مثل یک انگل فقط خون مردم مکیدند
  • DE ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    این حرام لقمه ربع پهلوی از عمله های شلدون ادلسون است و ازش جایزه هم گرفته . شلدون ادلسون هم همون مولتی میلیاردر یهودیه که گفته بمب اتم باید انداخت رو ایران . البته ربع پهلوی هم از توبره میخوره و هم از آخور و مزدوری سعودیها رو هم میکنه و بارها سعودیها باهاش مصاحبه کردن و جلوش گفتند خلیج عربی و این حرام لقمه اعتراض نکرده .
  • احمد IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    85 27
    اگر سپاه بخواد جارو و خاک انداز دست بگیره و خس و خاشاک رو جمع کنه، کلا کار یه شب تا صبحه. احتیاجی به حشدالشعبی و فاطمیون نیست. اینا رو هم به اندازه یه تیپ سپاه هم نیستن. ولی فعلا داره تحمل و خویشتن داری می کنه. چهار اجوج ماجوج مجازی کلا عرضه شون در حد توییت زدن و لایکه که این حرفها رو ندارن.
  • حمید RO ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    14 91
    این کمکها قابل قدردانی می باشد. به نوبه خودم از تمام کمکهای این برادران عزیز جهادگر سپاسگزارم.
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    3 174
    بهترین فرصت است عوامل صهیونیستی و ضد مقاومت را بشناسیم. ان ربک لبالمرصاد. اتفاقات برای شناخت منافقان است.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    3 193
    من یه ایرانی ام. درود بر بسیجیان حشد شعبی عراق و رزمندگان فاطمیون و جهادگران انقلابی
  • مهدی IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    3 3
    باسلام. اره ولا اونموقع که بعثیا پشتیبانی منافقین میکردن یادشون نبود اعتراض کنن: که ای به داد ایران برسین که منافقین بعثی صفت داره ایرانیا رو به قتل میرسونن. امان از این دنیا وارونه!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس