ماشین سازی تبریز

با مرور اسامی تیم‌هایی که در ۵ هفته پایانی لیگ برتر رودرروی ۵ مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی می‌ایستند اسامی ۴ تیم بیش از دیگران به چشم می‌خورد.

سرویس ورزش مشرق – در آستانه شروع دور جدید مسابقات لیگ برتر در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر مشخص می‌کند ۴ تیم در مسیر قهرمانی ۵ مدعی اصلی کسب عناوین اول تا پنجمی این دوره از رقابت‌ها نقش مهمی در تعیین رده و جایگاه این تیم‌ها خواهند داشت.

**فرزند دوم زنوزی سد راه هر ۴ مدعی!

تیم فوتبال ماشین سازی که مالکیت آن نیز در اختیار محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی است در ۵ بازی باقیمانده تا آخر فصل با ۴ مدعی دیدار می‌کند. فرزند دوم زنوزی روبروی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و پدیده مشهد قطعاً از همه توانش برای کسر امتیاز از این ۴ مدعی بهره خواهد برد تا بخت برادر بزرگترش، تراکتورسازی را بیشتر کند. البته این ۴ بازی حکم شمشیر دولبه را نیز برای ماشین سازان دارد چرا که فاصله ۹ امتیازی با سپیدرود رشت در منطقه سقوط کماکان روی کاغذ برای سبزپوشان خطرناک است و در صورت شکست مقابل مدعیان قهرمانی احتمال سقوط به دسته پائین تر هر چند اندک هم وجود دارد!

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس و استقلال در چه صورت قهرمان لیگ برتر می‌شوند؟ +عکس و جدول


**علی دایی به پرسپولیس کمک می‌کند؟

علی دایی و تیم سایپا هم در ۵ بازی پیش رو باید دو هفته با تیم‌های پدیده مشهد و سپاهان اصفهان دیدار داشته باشد. دو بازی که قطعاً کسر امتیاز از این دو تیم می‌تواند راه رسیدن پرسپولیس، تیم محبوب علی دایی به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برترش را هموارتر کند. سایپا با حذف استقلال مدعی از جام حذفی هم به نوعی به سایر مدعیان خدمت کرد.


**منصوریان؛ یاور استقلال و امیر قلعه نویی!

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان و تیم ذوب آهن که نه شانس کسب سهمیه دارند و نه خطر سقوط در کمین آنهاست، نیز در این هفته‌های باقیمانده باید دو دیدار مهم روبروی پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار کنند. مسابقاتی که قطعاً برای تیم‌های اول و دوم جدول از اهمیت بالایی برخوردار است. تلاش تیم علیرضا منصوریان با سوابق علاقمندی اش به استقلال و امیر قلعه نویی می‌تواند به نوعی راه بالا رفتن استقلال و سپاهان در جدول را هموارتر کند.


**یک پرسپولیسی شانس استقلال را افزایش می‌دهد؟

مهدی تارتار و پارس جنوبی جم نیز در این مسیر همانند ذوب آهن باید دو بازی سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار کنند. یک مربی پرسپولیسی روبروی تیم سابق خودش می‌تواند با امتیازگیری از این تیم و تیم تبریزی‌ها بخت استقلال و سپاهان برای رسیدن به قهرمانی احتمالی را بیش از دیگر رقبا افزایش دهد!


**استقلال خوزستان گلوگیر می‌شود یا کیسه گل؟

استقلال و سپاهان که این هفته‌ها با امتیازات برابر در جدول کنار هم حرکت می‌کنند در ۵ هفته باقیمانده یک حریف مشترک دارند. استقلال خوزستان که با کسر ۶ امتیاز از سوی فیفا جریمه شد، سقوطش تقریباً مسجل شده می‌تواند فرصتی برای بهبود تفاضل گل این دو تیم باشد. به ویژه سپاهانی‌ها که همین حالا با تفاضل گل کمتر در رده چهارم پشت سر استقلال رده سومی ایستاده اند. البته ناگفته نماند استقلال خوزستان در دور رفت که در خانه میزبان استقلال و سپاهان بود با یک گل به همنام تهرانی اش باخت و موفق شد سپاهان را ۱-۱ متوقف کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    5 4
    چرا زنوزی دو تا باشگاه داره فدراسیون فوتبال ایران چه کاره است الان
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    5 1
    شک نکنید داشعلی از تیم پرسپولیس امتیاز می گیره
    • بهروز IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
      0 1
      666666

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس