کد خبر 951058
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
منصوریان

با آمدن منصوریان به ذوب‌آهن به نظر می‌رسد فصل کابوس‌وار این تیم در حالی فراموشی است. آن‌ها هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی در چند هفته اخیر کسب کرده‌اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ذوب‌آهن از ابتدای فصل چند تغییر مهم داشته است. در ابتدای فصل قلعه‌نویی از این تیم جدا شد تا امید نمازی جای او را بگیرد. همچنین جدایی چند بازیکن تأثیرگذار از این تیم در ابتدا و اواسط فصل باعث به وجود آمدن مشکلاتی در این تیم شد. شاید بتوان گفت یکی از تأثیرگذارترین تغییرات این تیم آمدن منصوریان از نیم فصل دوم است. با آمدن منصوریان و با توجه به نیمکت این تیم شاید کمتر کسی فکر می‌کرد ذوب‌آهن بتواند فصل را به خوبی به پایان برساند اما با مرور نتایج ذوب‌آهن در این مدت به تغییرات این تیم پی می‌بریم.

تیمی که از ابتدای فصل تا هفته سیزدهم فقط دو بار پیروز شده بود و ۸ هفته متوالی نتوانسته بود تیمی را شکست بدهد، حالا این روزها به تیمی تبدیل شده که ۱۰ هفته هیچ تیمی نه در ایران و نه در آسیا نتوانسته آن را شکست دهد. با بررسی آمار می‌توان بخش بزرگی از این موفقیت را به تغییر در کارهای دفاعی تیم مربوط دانست. از زمانی که منصوریان به ذوب‌آهن آمده، این تیم در ۱۶ بازی، ۱۷ گل به ثمر رسانده است. این آمار قبل از او ۱۲ گل زده در ۱۳ بازی بود. دروازه ذوب‌آهن در همه رقابت‌ها بعد از حضور منصوریان، در ۱۶ بازی ۱۲ بار باز شده اما قبل از او ذوب‌آهن در ۱۳ بازی در لیگ و جام حذفی ۱۸ گل خورده بود.

بیشتر بخوانید:

۴ حریف سرنوشت ساز در مسیر مدعیان/ نقش دایی و منصوریان در تعیین قهرمان لیگ برتر!

تیم‌های منصوریان همیشه به انجام دادن کارهای دفاعی به بهترین شکل معروف بوده‌اند و او این موضوع را یک بار دیگر در ذوب‌آهن ثابت کرده است. تیمی که قبل از نیم‌فصل دوم در منطقه سقوط قرار داشت حالا با حضور در رتبه هشتم به دنبال قرار گرفتن در رتبه ششم جدول است؛ رتبه‌ای که با حضور ۵ تیم مدعی در بالای جدول و با توجه به وضعیت این فصل ذوب‌آهن برای این تیم بسیار با ارزش است. منصوریان و بازیکنانش در این چند هفته با تساوی برابر سپاهان و برد برابر پدیده در تغییراتی در بالای جدول تأثیرگذار بودند و در دو هفته آینده با میزبانی از پرسپولیس و تراکتورسازی که از مدعیان قهرمانی هستند می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در این رقابت داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس