کد خبر 950237
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس در این چند سال بهترین تیم کشورمان بوده و تیم اول لیگ است.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: از حساسیت این بازی نمی‌توانم چیز خاصی بگویم. پرسپولیس در این چند سال بهترین تیم کشورمان بوده و تیم اول لیگ است و بازی با عربستان را هم برد و برای تمام تیم‌ها در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

برانکو: در فوتبال چیزی به عنوان قرارداد وجود ندارد

*فردا برای خودمان و شرافت خودمان بازی می‌کنیم
دایی تصریح کرد: شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که آنها لیگ را با امید بیشتری آغاز می‌کنند. من برای همه نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت دارم از طرف دیگر برانکو سال‌ها مربی و استاد من بوده و خاطرات خیلی خوبی با او دارم. او را همیشه استاد خودم و یک معلم نمونه می‌دانم اما با این همه بازی فردا فرق دارد. ما در بازی فردا برای خودمان و شرافت خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم هر چند که فاصله بازی‌ها به حداقل رسیده ولی با همین شرایط تمرینات خوبی داشتیم و برای این بازی بزرگ آماده شده‌ایم.

* بازی در آزادی مقابل هواداران پرسپولیس سخت است

وی اظهار داشت: ما در بازی فردا به دنبال یک امتیاز هم نیستیم و می‌خواهیم سه امتیاز را به دست آوریم. خوشبختانه بازیکنان تیم هم شرایط ما را دارند اما به هر حال بازی در آزادی مقابل هواداران پرسپولیس کار بسیار سختی است. ما در بازی فردا تلاش می‌کنیم تا بتوانیم برنده شویم و این بازی سخت را ببریم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

* نمی‌خواهم وقتی تیمم گل بزند الکی احساس ناراحتی کنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه همه شما را یک پرسپولیسی می‌دانند گفت: بله همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و پرسپولیس را دوست دارم اما شرافت و وجدان کاری اجازه نمی‌دهد که کوچک‌ترین سهل‌انگاری انجام دهم و محکم‌تر از همه بازی‌ها فردا بازی خواهم کرد. من هیچ وقت فیلم بازی نکرده‌ام. همیشه خودم بوده‌ام و مثل خیلی‌ها حرف و عملم تفاوتی نداشته است. دوست دارم فردا نتیجه بگیریم. مطمئناً بازی با پرسپولیس شرایطش سخت‌تر از مسابقات دیگر است. با این حال حرف و عملم یکی است. نمی‌خواهم وقتی تیمم گل بزند الکی احساس ناراحتی کنم یا وقتی پرسپولیس گل بزند شادی کنم. این چیزها حالیم نیست. من این جوری بار نیامدم.

* فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم

دایی در مورد اینکه تیم سایپا در تعیین قهرمان نقش دارد چون با استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس بازی می‌کند گفت: برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. ما با یکسری جوان بی‌نام و نشان که آینده فوتبال این کشور را تعیین می‌کنند بازی خواهیم کرد. فرقی نمی‌کند برای ما حریف چه نامی دارد. همانطور که مقابل پیکان بازی کرده‌ایم مقابل پرسپولیس هم برای موفقیت تلاش می‌کنیم اما شرایط فرق می‌کند و شرایط سخت‌تر می‌شود. چون در ورزشگاه آزادی بازی داریم. البته ما می‌توانستیم استقلال را ببریم تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم به موفقیت برسیم. تا آخر فصل هم همینگونه بازی خواهیم کرد.

* ۴ بازیکن را فردا در اختیار نداریم

وی در مورد اینکه فردا چه بازیکنانی در اختیار ندارید، گفت: بازیکنان زیادی از تیم ما مصدوم شده‌اند، خالدی، سلطانی‌مهر، حاج‌محمدی، حسین کامیاب را نداریم. خیلی وقت است این ۴ بازیکن را نداریم. فردا هم آنها را در اختیار نخواهیم داشت. سلیمانی را هم به خاطر تنبیه انضباطی از تیم کنار گذاشته‌اند. با تیم هم تمرین نمی‌کند اما سایر بازیکنان در اختیار داریم و با تمام توان بازی خواهیم کرد.

* اکنون فقط به بازی‌های پیش رو فکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه فصل آینده بازیکنان بهتری جذب خواهید کرد یا نه، گفت: الان فقط به بازی‌های پیش رو فکر می‌کنیم. فراموش هم نمی‌کنیم که در این فصل بازیکنانی جذب کردیم که هزینه‌شان کمتر از بازیکنان فصل گذشته بود. آن تیم فصل قبل با وجود هزینه‌های زیاد در آخر چهاردهم شد و در لیگ ماند. در این فصل هم دست به دست هم دادیم و خداوند هم کمک کرد. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. از درویش هم تشکر می‌کنم همچنین از مدبر که همه تلاشش را می‌کند. ما سعی می‌کنیم همانطور که تا الان آبرومندانه بازی کرده‌ایم ادامه دهیم.

دایی در خصوص برنامه نود هم افزود: هیچ برنامه‌ای جای نود را نمی‌گیرد هر چندکه بعضی‌ها خواستند با برنامه‌های دیگر جای نود را بگیرند. نود در خانواده‌ها بود و شاید تنها برنامه‌ای که خانواده‌ها را دور هم بیدار نگه می‌داشت اما الان با این تصمیمات مردم از صدا و سیما دور می‌شوند. شاید هجمه‌هایی که برنامه نود علیه من درست کرد بیشتر از همه بود اما من صلاح فوتبال را می‌خواهم و از وقتی که برنامه نود تمام شد شما وضعیت داوری‌ها را می‌بینید. یک برنامه که می‌توانست به فوتبال ما کمک کند را حذف کردید و کار اشتباهی کردید که یک تجربه ۲۰ ساله را کنار گذاشتید. در همه جای دنیا هزینه می‌کنند برندسازی کنند اما ما برندی که با حمایت مردم و مدیریت عادل فردوسی‌پور درست شده بود را از بین بردیم. امیدوارم که مسئولان به خودشان بیایند و مسائل پشت پرده را در مسائلی که مردم دوست دارند دخالت ندهند. شاید صحبت‌های تلخی در این سال‌ها انجام شده و شاید به ضرر خیلی‌ها بود اما این مسائل را نباید صدا و سیما دخالت دهد. این برنامه می‌توانست باعث شود مردم سه ساعت کمتر شبکه‌های خارجی را ببینند.

* بازیکنان ما شاید سن پایین داشته باشند اما فوتبالیست بزرگی هستند
وی در مورد اینکه آیا امیرحسین حسین‌زاده می‌تواند مثل مهدی ترابی و علی قلی‌زاده عملکرد خوبی داشته باشد، ادامه داد: بازیکنان ما شاید از نظر سنی کوچک باشند اما از نظر فوتبالی بزرگ هستند و من نتوانستم از آنها استفاده کنم. اگر در این تیم ماندگار شدم که تیم خیلی بهتر از امسال را می‌بندیم. حسین‌زاده بازیکن بزرگی است اما جا دارد تا به ترابی و قلی‌زاده برسد. او در همین بازی‌ها که به او فرصت دادیم اعتماد ما را جلب کرده و کار من برای بیرون گذاشتن او سخت شده است. ما از این دست بازیکنان زیاد داریم و اگر فرصت شود از آنها استفاده خواهم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
    1 1
    بوی تبانی میاد ازصدفرسنگی
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
      0 0
      بوی سوختگی بیشتره فعلا، کیسه کش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس