کد خبر 949854
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
بالگرد

یک منبع مطلع در مرزبانی آذربایجان غربی از سقوط یک بالگرد در ارومیه امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فردین پیری در خصوص جزئیات سانحه سقوط بالگرد در ارومیه گفت: حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز مورخ ۲۱ فروردین یک فروند بالگرد ۲۱۴ مرزبانی در منطقه مرزی دالامپر ارومیه حین جابه جایی نیروها دچار سانحه شد.

بیشتر بخوانیم:

سقوط مرگبار بالگرد اورژانس در شهرکرد

وی ادامه داد: در اثر این سانحه کمک خلبان علی شهسواری به شهادت رسیده و هشت نفر از نیروها که یکی از آنها خلبان توحیدی است مجروح شده اند که از طریق امداد هوایی به بیمارستان ارومیه منتقل شده اند.

سرهنگ پیری با بیان اینکه در این حادثه هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد نیروها در دست نیست گفت: شواهد اولیه از نقض فنی بالگرد حکایت دارد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه به همراه تعدادی از فرماندهان نظامی عازم منطقه هستیم افزود: به دلیل برف سنگین در منطقه دسترسی از طریق زمینی به خصوص برای آمبولانس ممکن نیست به این خاطر از امداد هوایی کمک خواسته ایم.

وی با بیان اینکه ۴ دستگاه آمبولانس در منطقه مستقر بوده و کار انتقال مجروحان را بر عهده دارند افزود: این سانحه در منطقه مرگور منطقه سیلوانا در کوه‌های مرزی دالامپر ارومیه روی داده است.

سرهنگ پیری با اشاره به اینکه بالگرد متعلق به هواناجا بوده است اظهارداشت: مجروحان به یکی از بیمارستان‌های ارومیه منتقل شده و وضعیت آنها وخیم گزارش شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    7 0
    از نگاه به بدنه میشه فهمید که چقدر فرسوده هستند. خدا نیروهای ما رو حفظ کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس