کد خبر 949834
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
سیل گلستان

سرپرست استانداری گلستان گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان و با مساعدت یکی از بانک‌های کشور ۵۸۰۰ سری لوازم خانگی بین مردم آسیب دیده از سیلاب توزیع می‌شود.

به گزارش مشرق، میرمحمد غراوی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات انجام شده برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان اظهارداشت: از ابتدای وقوع سیل تاکنون همه دستگاه‌ها، نیروهای مسلح و گروه‌های مردمی و جهادی برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در منطقه حضور پیدا کردند و همچنان در حال کمک به مردم این مناطق هستند.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان افزود: تلاش کردیم تمامی کمک‌ها از طریق هلال احمر استان دریافت و توزیع شود.

بیشتر بخوانید:

دلایل علمی بارش‌های اخیر کشور

سیل چند خانه را ویران کرد؟

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به هدایای مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان استان گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ۴ هزار سری لوازم خانگی، با همکاری یکی از بانک‌های کشور ۸۰۰ سری لوازم خانگی و با مساعدت بنیاد مستضعفان نیز یکهزار سری لوازم خانگی بین مردم آسیب دیده از سیلاب توزیع می‌شود.

وی با اشاره به حضور استاندار خراسان رضوی در گلستان و اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات این استان به مناطق سیل‌زده اظهارداشت: اقلام غذایی و بهداشتی به میزان کافی در استان وجود دارد و خواسته ما از خراسان رضوی به عنوان معین استان گلستان، این است که برای تأمین کالاهای اساسی سیل‌زدگان نیز همکاری داشته باشد.

غراوی خروج آب از منازل و معابر را از اصلی‌ترین مسئله دانست و گفت: برای اینکار نیاز جدی به پمپ‌های فشار قوی و لجن‌کش‌ها داریم که با هماهنگی استاندار خراسان رضوی ۲۰ دستگاه پمپ فشار قوی به استان ارسال می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس