کد خبر 949691
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
پنتاگون نمایه

یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا از وجود اختلافات گسترده میان پنتاگون و کاخ سفید در ارتباط با اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی پولیتیکو در گزارشی به نقل از یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده که میان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و مقامات وزارت دفاع در مورد تروریستی عنوان کردن سپاه پاسداران اختلاف نظر اساسی وجود دارد.

در این گزارش گفته شده مقامات دولت ترامپ به طور دقیق نمی‌دانند که که چه شرکت‌ها و افرادی تحت تأثیر تصمیم ترامپ قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجلس اعلای عراق به تحریم سپاه

عیارسنجی تصمیم ترامپ درباره سپاه

همچنین در این گزارش اعلام شده که نوع جریمه و مجازات در نظر گرفته شده از سوی کاخ سفید برای شرکت‌هایی که با سپاه پاسداران همکاری می‌کنند، مشخص نیست.

نگرانی در ارتباط با حملات تلافی جویانه علیه نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه از دیگر چالش‌های آتی تصمیم ترامپ علیه سپاه پاسداران اعلام شده است.

پیش از این منابع دیگری نیز از وجود اختلاف نظر میان کاخ سفید و پنتاگون در ارتباط با قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریستی آمریکا خبر داده بودند.

با وجود این اختلاف نظر و نگرانی‌ها، دونالد ترامپ به تازگی در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داد. اقدامی که با نگرانی‌های گسترده در سطح جهان روبرو شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    0 0
    هی بگید بمب اتمی حرام است زمانی که ترامپ تصمیمی اتمی اش را گرفته
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    0 5
    دم ترامپ گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس