کد خبر 949489
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
پرچم عربستان

حکومت سعودی به اقدام خصمانه ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و قرار دادن این نهاد رسمی کشورمان در فهرست به اصطلاح تروریستی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه العربیه، یک منبع مسئول در وزارت خارجه سعودی اعلام کرد عربستان سعودی از قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی از سوی ایالات متحده آمریکا استقبال می کند.

این منبع با اشاره به تصمیم آمریکا مدعی شد این تصمیم گامی عملی و جدی در تلاش های آمریکا برای مبارزه با تروریسم و اجرای خواسته های مکرر پادشاهی سعودی از جامعه بین المللی مبنی بر ضرورت مقابله با تروریسم مورد حمایت ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

کاخ سفید روز دوشنبه ۱۹ فروردین در اقدامی خصمانه و ضد ایرانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست گروههای تروریستی خود قرار داد؛ اقدامی که البته بدون پاسخ نماند و شورای عالی امنیت ملی ایران بلافاصله ستاد فرماندهی نیروهای آمریکایی در خاورمیانه و شرق آفریقا موسوم به سنتکام و کلیه نیروهای وابسته به آن را تروریستی اعلام کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد رضا AE ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    27 6
    میشه یکی جواب بده تو این سایت که همه با تعصب هستن چرا حج دوباره میفرستید وقتی با پول ما علیه ما میشن
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
      8 11
      اگر بخاطرظالمانی که همیشه خانه خدا در اسارت اونا بوده ، مناسک حج هم باید تعطیل میشد تا حالا اثری از حج تمتع نبود . دعا کنید آل سعود شرشون از سر مسلمانان کم بشه نه حکم خدا تعطیل بشه .ضمنا" مسلمونا هرچی میکشن از بی عرضگی و واداداگی خودشونه که راضی به ظلم ظالمان میشن .
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
      15 5
      حج واجب است وحتی درزمان حکومت حجاج بن یوسف ثقفی مردم حج رابه جامیاوردن
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    0 0
    اراذل و اوباش از اظهارات همدیگر حمایت می کنند اگر سعودی و اسرائیل از ترامپ حمایت نکنند آیا آدم حسابی می آید حمایت کند؟
  • DE ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    0 0
    نترسید سعودی ها از نفت و گاز اونقدر ثروت قارون به هم زدند با اون شکمهای گندشون ، پول حج پول تو جیبی شون هم نمیشه. تازه هر سال همین وهابی ها دور کعبه رو هی میسازند و تنگ و محدود میکنند تا کلا سنت حج تعطیل بشه. همین وهابی ها از ریشه های ابوسفیان بت پرست و معاویه و یزید هستند که به دستور انگلیس کارشون تعطیل کردن دین و برای اینکه عریضه خالی نباشه یک نمای ظاهری مردم فریب گذاشتند بمونه. همون شمشیر رو نگه داشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس