کاظم سلیمانی

دبیر سازمان لیگ فوتسال می‌گوید هنوز نامه‌ای مبنی بر منع به کارگیری دریافت نکرده و انتشار نامه برکناری‌اش شیطنت بوده است!

به گزارش مشرق، در ایام نوروز نامه‌ای با امضای ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال منتشر شد مبنی بر پایان کار کاظم سلیمانی دبیر بازنشسته سازمان لیگ فوتسال. در این نامه به صراحت عنوان شده که سلیمانی به خاطر بازنشستگی نمی‌تواند از سال ۹۸ در سمت خود به فعالیت بپردازد.

با این حال سلیمانی هنوز به عنوان دبیر سازمان لیگ، در ساختمان کمیته فوتسال حاضر است و برنامه‌هایش را پیش می‌برد.

سلیمانی در این خصوص گفت: هنوز نامه‌ای برای رفتن دریافت نکرده ام. فعلاً به کارمان ادامه می‌دهیم تا رئیس و دبیر جدید سازمان لیگ انتخاب شوند و کار را به آنها تحویل بدهیم. بنده با آقای کفاشیان آمده ام و با او هم می‌روم. اول باید یک نفر جایگزین شود.

بیشتر بخوانید:

یک بازنشسته دیگر هم از فوتبال رفت

وی افزود: انتخابات هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال سوم اردیبهشت برگزار می‌شود. بعد از آن رئیس و دبیر سازمان لیگ هم انتخاب می‌شوند. بنده با امضای آقای کفاشیان آمده ام و با او هم از سازمان لیگ می‌روم.

دبیر سازمان لیگ فوتسال درباره نامه‌ای که با امضای ابراهیم شکوری برای منع به کار وی صادر شده است، تاکید کرد: همانطور که گفتم نامه‌ای به من نداده اند. متأسفانه بعضی‌ها شیطنت می‌کنند. اینها کار کسانی است که کمبود مدیریت و ضعف دارند!

سلیمانی ادامه داد: سازمان لیگ خودش هیأت رئیسه دارد و ما ابلاغمان را از هیأت رئیسه می‌گیریم. دبیر سازمان لیگ از سوی رئیس این سازمان انتخاب می‌شود و از جای دیگری منصوب نمی‌شود. بنابراین تصمیمات را مجمع سازمان لیگ می‌گیرد. حتی رئیس فدراسیون فوتبال هم نمی‌تواند چنین نامه‌ای بزند. ما زیر نظر سازمان لیگ فوتسال هستیم درست مثل سازمان لیگ فوتسال که تشکیلات مستقل خودش را دارد.

وی درباره اینکه آیا از دبیر و رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر این نامه دلخور است؟ گفت: خیر، اصلاً دلخور نیستم. خیلی هم از آنها تشکر می‌کنم. ما یک روز آمده ایم و باید یک روز هم برویم ولی باید روال اداری طی شود. اگر کسی از قانون اطلاع نداشته باشد بنده از آن مطلع هستم.

دبیر سازمان لیگ فوتسال در پایان درباره اینکه آیا علی کفاشیان هم در سازمان لیگ فوتسال حضور دارد؟ تصریح کرد: آقای کفاشیان فعلاً در مسافرت است و به همراه آقای تاج به مالزی رفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس