کد خبر 948358
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
امید عالیشاه

دلیل ناراحتی مهاجم پرسپولیس از سرمربی تیمش مشخص شد.

به گزارش مشرق، در پایان دیدار پیکان و پرسپولیس که با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان خاتمه یافت، امید عالیشاه در کمال تعجب واکنش تندی نسبت به بازی نکردنش در این مسابقه از خود نشان داد و مدعی شد حرف‌هایی دارد که آخر فصل آنها را بر زبان خواهد آورد. مصاحبه‌ای که به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامده و باعث شده در شبکه‌های اجتماعی هجمه زیادی علیه این بازیکن از سوی هواداران ایجاد شود. اینکه چه شد مهاجم تقریباً با تجربه پرسپولیس چنین رفتار آماتوری از خود نشان داد، دلیل دارد.

بیشتر بخوانید:

عالیشاه: بازی نکردنم صلاحدید کادر فنی است

ماجرا از این قرار است که در حدود دقیقه ۷۰ بازی پیکان و پرسپولیس، برانکو از دستیاران خود می‌خواهد امید عالیشاه که در حال گرم کردن بدن خود در پشت دروازه تیمش بود را برای ورود به میدان فرا بخوانند. در این هنگام محمد نادری در زمین دچار مصدومیت می‌شود و برانکو به یکباره از تعویضش پشیمان شده و اعلام می‌کند، عالیشاه فعلاً صبر کند. با توجه به اینکه این تعویض آخر پرسپولیس بود، برانکو به نوعی تصمیم منطقی اتخاذ کرد.

در ادامه و در دقایق واپسین مسابقه، برانکو برای اینکه به مهاجم جوان تیمش برای دقایقی هر چند کوتاه میدان داده باشد سعید کریمی را به میدان می‌فرستد. همین تصمیم از سوی برانکو برای ناراحتی عالیشاه که مدت زیادی مشغول گرم کردن بدن خود بود، کافی بود. اگرچه این بازیکن از انجام مصاحبه بعد از بازی خود پشیمان شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    31 3
    اینم مثل رضائیان احمدزاده مسلمان منشا طارمی .....پرسپولیس جای بازیکن سالاری نیست حتی اگرمارادونای1986 مکزیک باشی ...نام پرسپولیس بزرگتر ازنام هربازیکنی است
  • حیدر IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    24 25
    نشانه هایی از غرور در برانکو دیده میشود..عالیشاه کم زحمت نکشیده برا پرسپولیس..
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
      27 0
      اره حیدرجان. مخصوصا زحمتی که بابت گل زدن به تیمت کشیده
  • رضا پرسپولیسی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    1 0
    با ادای ادب وسپاس خواهش میکنم از آقای برانکو که دیگر ایشان را محروم نکند و به بزرگی خودش ببخشد. بدلیل اینکه عالیشاه مهره خوبی است کما اینکه اگر رضائیان ومسلمان اگر بودند شاید جام قهرمانی آسیا را هم در دست داشتیم. مطمئن باشید بچه ها دیگر همشان متنبه شده وحساب دستشان آمده که نبایدبی انظباتی و اعتراض داشته باشند.
  • آرش DE ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    0 0
    عالیشاه عالیه ولی برانکو ساری نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس