کد خبر 947115
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
سیدمهدی رحمتی

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه مهدی رحمتی شعار دادند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و مورد تشویق تماشاگران این تیم قرار گرفت.

* هنگامی که مهدی رحمتی وارد زمین شد هواداران پرسپولیس علیه وی شار دادند. استقلالی‌ها در واکنش به این شعارها رحمتی را تشویق کردند.

*خسرو حیدری، فرشاد محمدی مهر، مرتضی تبریزی، محسن کریمی، امید نورافکن و حسین حسینی نیمکت نشینان استقلال در این مسابقه هستند. روح الله باقری در این بازی هم سکو نشین خواهد بود.دانشگر و غفوری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید:

این بازی هم آش دهان‌سوزی نمی‌شود!

 

* امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی شریفی، محسن ربیع خواه، آدام همتی، محمد احسان حسینی، سیامک نعمتی، سعید کریمی و رادوشوویچ نیمکت نشینان پرسپولیس در این بازی هستند.

* تماشاگران استقلال با به احتزاز در آوردن پرچم‌های یک شکل به هنگام ورود تیمشان به زمین از بازیکنان محبوب خود حمایت کردند.

* هنگامی که استقلالی‌ها وارد زمین شدند تماشاگران این تیم گادوین منشا را به شدت تشویق کردند.

*هنگامی که فرهاد مجیدی وارد زمین شد هواداران استقلال مربی تیم خود را به شدت تشویق کردند. مجیدی هم به سمت هواداران استقلال رفت و برای آنها دست تکان داد.

* با وجود اینکه اعلام شده بود برای این مسابقه ۵۷ هزار بلیت فروخته می‌شود اما سکوهای طرفداران استقلال و پرسپولیس تقریباً پر شده و تنها یک سکو در طبقه دوم برای ایجاد فاصله بین تماشاگران خالی مانده است. در حال حاضر بیش از ۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* ایرج عرب مدیرعامل باشگاه رسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد. وی هنگام ورودش به استادیوم به خبرنگاران گفت: دربی را می بریم.

*کولینا که میهمان ویژه این بازی هست هم در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس