عماد ساره وزیر اطلاع رسانی سوریه

وزیر اطلاع رسانی سوریه اعلام کرد: همه باید بدانند که سوریه از موضوع باقیمانده جسد نظامی اسرائیلی و جزئیات کشف و تحویل آن اطلاعی ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، عماد ساره وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: همه باید بدانند که سوریه از موضوع باقیمانده جسد نظامی اسرائیلی و جزئیات کشف و تحویل آن اطلاعی ندارد.

وی افزود: ما معتقدیم که عملیات پیدا کردن باقیمانده جسد زاخاری بومل، سرباز مفقود اسرائیلی بین اسرائیل و گروه‌های تروریستی در سوریه انجام شده است و ما هیچ گونه اطلاعاتی درباره این موضوع و جزئیات پیدا شدن جسد و حتی تحویل آن نداریم.

بیشتر بخوانید:

شایان ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه اعلام کرده بود که این رژیم جسد زاخاری بومل را که در زمان جنگ سلطان یعقوب میان نظامیان رژیم صهیونیستی و ارتش سوریه در سال ۱۹۸۲ در البقاع لبنان مفقود شده بود، پس گرفته است. پنجشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو گفت که نیروهای ارتش روسیه با هماهنگی سوری‌ها جسد زاخاری بومل را در سوریه پیدا کردند. روسیه باقیمانده جسد بومل را به رژیم صهیونیستی تحویل داد و این رژیم جسد این سرباز را دفن کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
    5 0
    هزاران ایرانی را در سیزده فروردین به نام جشن پوریم و ایرانی کشی را ظاهرا کشته ولی تابحال ظریف موضوع را پیگیری و شکایت بابت غرامت ۷۰۰۰۰ ایرانی نکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس