کد خبر 947968
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
عکس/ نیمه دوم پرسپولیس و استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اسماعیلی پنالتی‌های قبلی را خوب زده بود. او بازیکن با کیفیت و خوبی است.

به گزارش مشرق، میلاد زکی‌پور بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی مقابل سایپا و اینکه این تیم از کورس قهرمانی عقب افتاده، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. هر چه حمله می‌کردیم به تیر می‌خورد. ما شرمنده هواداران شدیم که بعد از باخت ناعادلانه در دربی که حق ما نبود به ورزشگاه آمدند. نمی‌دانم چه بگویم.

وی درباره اینکه چرا استقلال دچار حاشیه شده، اینکه لیدرها برای استقلال تصمیم می‌گیرند و توهین می‌کنند، عنوان کرد: خیر لیدرها زحت می‌کشند و سنگ‌تمام می‌گذارند اما رحمتی بزرگ ماست و ما نیاز داریم که او در استقلال باشد.

بیشتر بخوانید:

شعار هواداران علیه رحمتی و هو شدن اسماعیلی

نمی‌دانم این حاشیه‌ها چیست. پنالتی را مربیان گفتند که فرشید اسماعیلی که پنالتی‌زن است این پنالتی را بزند. هیچ گلری نمی‌تواند پنالتی او را بگیرد. اسماعیلی پنالتی‌های قبلی را خوب زده بود. او بازیکن با کیفیت و خوبی است. امیدوارم بازی‌های بعد جبران کنیم. ما تلاش ما را می‌کنیم هر چه خدا بخواهد.

زکی‌پور در ادامه صحبت‌هایش درباره هل دادن برانکو، خاطرنشان کرد: در فیلم هست داور از من عذرخواهی کرد. داور دید که برانکو این کار را کرده اگر ندیده بود با او برخورد می‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو برخورد می‌کردید، عنوان کرد: بله.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
    8 2
    برو بچه جان بذار باد بیاد‌
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
    7 2
    مال این حرف ها نیستی بچه
  • ناشناس US ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
    6 2
    فرد برای رفع تنهایی عمیقش حرف مفت می‌زند تا با دیگری ارتباط برقرار کند. این نشان‌دهنده آن است که فرد سلامت روانی ندارد.انگیزه دیگر حرف مفت خودشیفتگی است، مثل زمانی که فرد احساسات و عواطف خود را برای دیگران بیان می‌کند. این قسم غیر از آنکه نشان‌دهنده فقدان سلامت روانی است، نشان‌دهنده نوعی رذیلت اخلاقی نیز هست.
  • هادی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
    0 1
    مال این حرفا نیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس