کد خبر 947963
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
وینفرد شفر نمایه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شانس گل زیاد داشتیم و می‌توانستیم ۸ گل به حریف بزنیم و سایپا هم در دقایق آخر فقط یک شانس داشت.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از تساوی بدون گل مقابل سایپا در نشست خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی حرف بزنم یکی از مهم‌ترین مسایل برای ما هواداران هستند که هر وقت می‌بریم یا می‌بازیم با آنها حرف می زنم و به صحبت‌های آنها گوش می‌دهم هواداران امروز هم ۹۲ و ۳ دقیقه به ما کمک کردند و همه چند هزار هواداری که به ورزشگاه آمدند را تشکر می‌کنم از آن‌ها، شانس گل زیاد داشتیم و می‌توانستیم ۸ گل به حریف بزنیم و سایپا هم در دقایق اخر فقط یک شانس داشت حریف تیم خوبی است اما به دنبال توپ‌های بلند بود و در حالت عادی بازی می‌توانست ۸ بر یک شود.

بیشتر بخوانید:

توقف استقلال برابر سایپا / آبی‌ها هرچه زدند به در بسته خورد +عکس، فیلم و جدول

* بازی با الهلال برای فوتبال ایران هم مهم است
وی ادامه داد: پاتوسی، منشا، شجاعیان و… می‌توانستند گلزنی کنند. ما فقط در ۱۵-۱۰ دقیقه اول شبیه سایپا بازی کردیم. در بقیه مسابقه توپ را به خوبی به جریان درآوردیم. همه بازیکنان هم می‌خواستند پیروز شویم. با صد درصد توانشان تلاش کردند، اما نشد. اکنون باید برای بازی بعدی با الهلال تمرکز کنیم. شاید دانشگر را در آن بازی داشته باشیم. روزبه چشمی هم کمی امروز دچار مشکل شد. فردا یک ریکاوری می‌کنیم و سپس برای بازی با الهلال راهی قطر می‌شویم. این مسابقه نه فقط برای استقلال که برای فوتبال ایران خیلی مهم است. تلاش می‌کنیم مثل فصل قبل مقابل این تیم نتیجه بگیریم.

*قرارداد بازیکنان تمام شده باید تمدید شود

سرمربی تیم استقلال در مورد نبود نام روح‌الله باقری در لیست ۱۸ نفره این تیم در بازی‌های اخیر گفت: این فقط شامل روح‌الله نیست. همه می‌توانند در تمرین توانایی‌شان را نشان بدهند. روح‌الله در اردوی نیم فصل همراه ما نبود. هر بازیکنی باید مثل محمدی‌مهر نشان بدهد که آماده است. شاید بازیکنی مثل روزبه به مشکل مصدومیت بخورد که امروز دچار مشکلاتی شد. بازیکنان همواره باید تلاش کنند که برای من مشکل درست کنند و من نتوانم بگویم چه کسی بازی نکند. در تیم ما بهترین‌ها بازی می‌کنند. هر بازیکنی نشان بدهد صد درصد آماده است، بازی می‌کند و ما با توجه به بازی حریف می‌گوییم چه کسانی بهترین هستند و بازی کنند. قبل از شروع لیگ و در نیم‌فصل گفتم باید استقلال جدیدی بسازیم، آن‌موقع کسی نمی‌گفت استقلال شانس قهرمانی دارد اما به خوبی به پرسپولیس نزدیک شدیم و همه از شانس قهرمانی ما صحبت کردند. این تیم باید برای فصل بعد حفظ شود. باشگاه باید قرارداد بازیکنانی را که تمام می‌شود را تمدید کند مثل پاتوسی، ایسما اینها قدرت آینده تیم هستند. من گفته بودم استقلال به ۸۰ درصد آمادگی رسیده است. ما امروز آمادگی‌مان را نشان دادیم، چیزی که ما می‌خواهیم یک استقلال بسیار قوی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن آبی AE ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    10 1
    برو بابا جمش کن!
  • محسن IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    0 0
    منم میتونستم مهاراجه هند باشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس