کد خبر 947609
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب

قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن اشاره به انتخاب بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب از آغاز ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی پس از تعطیلات نوروز خبرداد.

به گزارش مشرق، قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره زمان و نحوه ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب اظهار داشت: ما منتظر هستیم تا لیست اطلاعات دانشجویان از وزارت علوم برای تطبیق برای ما ارسال شود، اما ظاهراً آنها تا پایان تعطیلات قادر به ارسال نیستند، از این رو به محض وصول اطلاعات از وزارت علوم ثبت نام را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

معرفی ۲۰ کتاب از ۲۰ ناشر + عکس

وی در پاسخ به اینکه امسال هم بن کارت دانش آموزی را نخواهیم داشت، گفت: در حال تلاش با چند نهادی هستیم که فکر می‌کنیم می‌توانند کمک کننده باشند، امیدواریم امسال بتوانیم این قشر را هم تحت پوشش بن قرار دهیم تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد.

قائم مقام نمایشگاه کتاب در پاسخ به اینکه شنیده شده با بانک صادرات نیز رایزنی‌هایی داشته اید تا بانک عامل را تغییر دهید گفت: با توجه به زیر ساخت‌های آماده «بانک شهر» این بانک در سی و دومین دوره نیز بانک عامل خواهد بود، اگرچه با بانک صادرات نیز گفت‌وگوهایی داشتیم، ولی چون زمان اندک بود و زیر ساخت‌ها آماده، از این رو «بانک شهر» انتخاب شد.

سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس