کد خبر 947418
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
زاینده‌رود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درهشداری به شهروندان اصفهانی و مسافران نوروزی گفت: به دلیل احتمال بارندگی و بالا آمدن آب زاینده‌رود تا عادی شدن شرایط درکنار رودخانه تردد نکنید.

به گزارش مشرق، محسن گلابی با اشاره به توصیه‌هایی به شهروندان و مسافران اظهار داشت: طبق پیش‌بینی هواشناسی سامانه ناپایدار وارد استان اصفهان شده که بارش‌های خوبی در پی دارد.

وی افزود: لذا احتمال بارندگی و بالا آمدن آب زاینده‌رود وجود دارد و بر همین اساس از مسافران و شهروندان درخواست می‌شود تا عادی شدن شرایط جوی در کنار رودخانه تردد نکنند.

بیشتر بخوانید:

محور هراز بسته شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه رودخانه زاینده‌رود گل‌آلود است گفت: روی سکوهای پل خواجو گل و لای وجود دارد و امکان لیز خوردن و صدمه دیدن کودکان هست همچنین با وجود سطح کم آب در پله‌های پل‌های تاریخی اگر کسی در آب بیفتد، احتمال ورود آب‌گل آلود و آلوده به دهان فرد و ایجاد مشکلات مضاعف وجود دارد.

وی ادامه داد: وظیفه سازمان آتش‌نشانی اعلام موارد ایمنی و هشدار به مردم برای رعایت آنهاست و بر همین اساس احتمالات را پیش‌بینی کرده و به مردم اعلام می‌کنیم تا حوادث کاهش پیدا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس