کد خبر 946863
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
آتش سوزی

انجمن ریسک اقتصادی جهان گزارشی را از بزرگ‌ترین تهدیدات جهان در سال 2019 منتشر کرد.

به گزارش مشرق، سالانه شاهد انتشار گزارش‌هایی از سوی سازمان‌های مربوطه درباره تهدیدات جهان هستیم. اکنون که تنها چند ماه از آغاز سال ۲۰۱۹ گذشته، تمام تلاش‌ها برای یافتن اتفاقات مثبت به بن بست خورده است. در این گزارش قصد داریم تا بزرگ‌ترین تهدیدات جهان در سال ۲۰۱۹ را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

براساس گزارش «لایف‌ساینس»، هر ساله انجمن «ریسک اقتصادی جهان» گزارشاتی از نتایج بررسی خطرات جهانی را از میان هزار تصمیم سیاست‌گذاران بخش‌های عمومی و خصوصی و حتی دانشگاه‌ها منتشر می‌کند.

اکنون این انجمن ۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تهدیدات جهانی را که در سال ۲۰۱۹ با آن مواجه می‌شویم، معرفی کرده است و برای سومین سال متوالی شاهد قرارگیری تهدیدات زیست محیطی در راس لیست هستیم.

این گزارش شوخی نبوده و به طور کامل درباره محیط زیست جهانی به ما هشدار می‌دهد و اعلام می‌کند که محیط زیست در سکوت جهانی در حال نابودی‌ست.

طبق این گزارش، حوادث شدید آب و هوایی، عدم رفع و انطباق تغییرات اقلیمی و بلایای طبیعی سه خطری هستند که بیشترین احتمال را دارند. همچنین فاجعه‌های زیست محیطی انسانی، از دست دادن تنوع زیستی و فروپاشی اکولوژیکی در میان ۱۰ مورد از خطرات سال ۲۰۱۹ هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
    5 5
    بزرگترین خطر توحش غربی-عبری-عربی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس