کد خبر 946832
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۴
ازدواج نمایه

آرزوی هر جوانی است که بهترین‌ چیزها را برای زندگی مشترک هزینه کند و آروزی هر پدر و مادری برگزاری جشن عروسی فرزندشان است ولی در سیل مهربانی ردپای عشق جور دیگری رقم خورد.

به گزارش مشرق، یک زوج جوان کلاله‌ای در شرق استان گلستان در حالی به خانه بخت می‌روند که هزینه آغاز زندگی مشترک‌شان را به سیل‌زدگان غرب استان اهدا می‌کنند و این سیل مهربانی از غرب تا شرق استان به حرکت درآمده است و ناخودگاه این ضرب‌المثل در ذهنمان تداعی می‌شود «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار» و اینها تنها گوشه‌ای از مهربانی مردم برای همدلی مشترک است.

بیشتر بخوانید:

عکس/ امام جمعه‌ای که همبازی کودکان سیل زده شد

روایتی از یک عکس خاص از فتاح

چگونه خطر وقوع سیل مجدد در آق‌قلا توسط سپاه برطرف شد؟ + فیلم

کمک ۸.۵ میلیارد تومانی مردم به سیل‌زدگان

عشق به همنوع نه تنها در این استان بلکه از گوشه گوشه میهن عزیزمان به این خطه سرسبز سرازیر شده و صحنه زیبایی از اقدام انسان‌دوستانه را به تصویر کشیده است.

این زوج جوان الگویی برای سایر زوج‌های جوان شدند و چون نگینی در خطه سرسبز گلستان تمثیل شدند که می‌شود زندگی را آسان گرفت و در نقطه شروع خوش درخشید این زوج خوشبخت مدال‌آوران سبک زندگی اسلامی شدند و ان‌شاءالله در تمام لحظات زندگی توفیق پیدا کنند و دعای خیر مردم پشت‌سرشان باشد.

این اتفاقات قشنگ فقط در سبک زندگی اسلامی پیدا می‌شود نه در سبک زندگی غربی و اشرافی‌گری که امیدواریم جوانان دیگر هم از این اتفاق الگو بگیرند که نه تنها خودشان شاد شوند بلکه شادی زندگی‌شان را با دیگران تقسیم کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس