کد خبر 946723
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
بلیت فروشی آزادی

هواداران استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند بلیط دربی را به تنهایی خریداری کنند و باید یکی از چند بسته پیشنهادی را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، سال هاست از تیم‌های اروپایی بسته‌های ویژه ای را برای فروش بازی‌های خانگی‌شان به هواداران پیشنهاد می‌دهند. حالا این روش با تغییراتی عجیب به فوتبال ایران رسیده است. از ساعت ۲۰ که فروش بلیط دربی آغاز شده است، هواداران استقلال و پرسپولیس با رویکرد عجیبی مواجه شده اند. در واقع هواداران پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند تنها بلیط بازی دربی را خریداری کنند و مجبورند برای بازی‌های بعدی تیم محبوبشان هم هزینه کنند.

بیشتر بخوانید:

نتیجه‌ای که دربی ۸۹ را حساس‌تر کرد!

 

برای خرید بلیط طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای دربی باید ۴۵ هزار تومان هزینه کنند. این در حالی است که سایت فروشنده بلیط مدعی شده که این بخشی از یک بسته پیشنهادی است که صد هزار تومان هدیه برای خرید پیراهن و پانزده هزار تومان برای خرید سیم کارت دائمی به هواداران ارائه خواهد داد. براساس همین تعرفه‌ها، قیمت جایگاه ۱۰۰ هزار تومان، روبرو جایگاه ۸۰ هزار تومان و پشت دروازه‌ها و طبقه دوم ورزشگاه آزادی ۴۵ هزار تومان است. پرسپولیسی‌ها با خرید این بلیط‌ها بازی تیم محبوبشان مقابل سپاهان، سایپا و ماشین سازی را هم تماشا خواهند کرد.

این در حالی است که قیمت بلیط‌های استقلال گران‌تر است. هواداران استقلالی که خواهان حضور در جایگاه هستند، باید ۱۲۵ هزار تومان هزینه کنند تا به جز دربی، بلیط چهار بازی دیگر استقلال را هم خریداری کنند. بلیط روبروی جایگاه برای استقلالی‌ها ۱۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت. پشت دروازه‌ها و طبقه دوم هم بلیط‌های ۶۰ هزار تومانی را شامل می‌شوند. این یعنی هواداران استقلال با خرید بلیط دربی می‌توانند به تماشای رقابت تیم محبوبشان مقابل سایپا، سپیدرود، ماشین سازی و استقلال خوزستان بروند. این برای هوادارانی که از سایر شهرهای ایران به تهران می آیند، ضرر سنگینی را به همراه خواهد داشت و بیشتر به سود تماشاگران ساکن تهران است.

در واقع بلیطی به نام بلیط دربی برای فروش وجود ندارد و هواداران پرسپولیس و استقلال مجبور هستند چهار بازی آینده تیم محبوبشان را پیش خرید کنند. این در حالی است که پیش فروش بلیط‌های فوتبال در سراسر جهان شرایط مشخصی دارد که شامل صندلی‌های ثابت هم می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
    1 0
    باباآدم ازتلوزیون ببینه به صرفه تره!چه خبره مگه سر گردنست؟
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
    0 0
    این همه پول بدی اخرش هم مساوی می کنند دیگه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس